Kastamonu Çatalzeyin ilçesindenim... Doğdugun yer değil, doydugun yer demiş atalarımız.. Bizde İstanbulun lanet trafigine, pis havasını çok meraklı değilim ama napalım ekmek davası uğruna göçüp geldik.. Bayramda sırf köprüden karşıya geçmek en az 6 7 saat.. oda 500 metrelik köprüyü geçmek için...
Yani ekmek davası uğruna Alamancıların ülkeyi terketmesi gibi bizde malesef ekmek davası ugruna aşağıdaki gibi cennetten bir köşe olan bir ilçeyi bırakıp istanbula geliyoruz malesef
Ama bi 10 seneye kalmaz terkedeceğim bu şehri