• 08-06-2008, 14:18:14
    #37
    Misafir
    Vedat olm insan bi msn'e bakar ya
    Ben seni forum köşelerinden mi toplayacam hep
  • 08-06-2008, 14:27:35
    #38
    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakırköy İncirli-Kartaltepe de oturuyorum. Okul çok yakın yürüyerek 2 dk sürmüyor (i.Ahmet Hamdi Tampınar)
    Teşekkürler Arkadaşlar.

    Ahmet Hamdi Tanpınar olmasın ? ? ?
  • 08-06-2008, 14:35:39
    #39
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    VMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okul puanım(ort.) 4,85 ve OKS Netim 85 +

    Ben bu işi biliyorum bakın pc de de olsam sürekli dersi dersde dinlemek yetiyor Ve açıkcası sorular aşırı kolaydı
    Vedat tebrik ederim.
  • 08-06-2008, 14:49:23
    #40
    Sorular çok basit, geçen senede böyle olsaydı
  • 08-06-2008, 17:13:02
    #41
    haXan1711 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahmet Hamdi Tanpınar olmasın ? ? ?
    Doğru Ta-n-pınar 5 Senedir burdayım 5 Senedir Tampınar diyordum.

    ==

    Sağolun arkadaşalar
  • 08-06-2008, 17:14:50
    #42
    Üyeliği durduruldu
    oks'ye girecek tüm kardeşlerime başarılar geçen sene bana girmişti OKS
  • 08-06-2008, 17:18:23
    #43
    Benim zamanımda lgs vardı gittik girdik boşu boşuna kazanamamıştım bişey
  • 08-06-2008, 17:27:30
    #44
    Ben 2006'da girdim. 82 Net ile Denizli Anadolu Lisesi'ne girdim. Açıkçası, OKS'ye girip çıkmak kolay da okuldan mezun olmak zor Eğer sorular kolaysa gel bizim okula
    Edit: Ben girdiğimde Mat. netim 15 idi. Bu sınava girseydim 21 falan çıkarırmışım herhalde
  • 08-06-2008, 18:54:25
    #45
    Geçen sene girmiştim hiçde taktığım bişey değildi onun için vallahi 1 tane bile soru çözmedim çözmemde çünkü çok saçmalık ancak anadolu lisesi isteyenlere söylemiyorum onlar için gerekli galiba. Niye takmadım diploma notu var ben ticaret lisesi istiyordum ve diploma notu ile çok rahat girebiliyordum inş. sınavın güzel geçmiştir bu arada diploma notum 4,05 di şimdi bölüm seçicez inş. bu sene.