• 01-01-2018, 22:14:12
    #10
    Bence iyi fikir degil, bir cok ülkede yasadim ama tad alamadim.
  • 01-01-2018, 22:14:57
    #11
    dev
    Kurumsal Üye
    Sağolsunlar araplar yüzünden kendimizi yabancı hissediyoruz
  • 01-01-2018, 22:23:12
    #12
    scelebi1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitmek isteyen tabiki gidebilir ama şu an tüm dünyada maalesef milleyetçilik akımları hızla güçlenmektedir. o yüzden önümüzdeki 5-10 yıl içinde en güvenli yeler insanların kendi aidiyeti olduğu topraklar olacaktır.
    İnsan kendini ait hissetmiyorsa bu topraklara, veya aidiyeti buralara ait değilde gidebilir uğurlar olsun
    Bence tam tersi hocam. Milliyetçilik akımı dünyada gitgide daha da zayıflıyor. Bakınız Almanya bakınız Rusya. Amerikayi zaten yazmiyorum herhangi bir milliyeti olmadığı için. Kendini bu topraklara ait hissetmeyenlerin yüzdesi belki 1000 de 1 bile değildir. Türklük bizim kanımızda olan birsey. Gidenlerin birçoğu yaşam kalitelerini arttırmak ya da bir kere daha sıfırdan hayat kurmak için gidiyorlar. Başarılı oluyorlar mi olmuyorlar mi bilemem.
  • 01-01-2018, 22:31:06
    #13
    scelebi1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gitmek isteyen tabiki gidebilir ama şu an tüm dünyada maalesef milleyetçilik akımları hızla güçlenmektedir. o yüzden önümüzdeki 5-10 yıl içinde en güvenli yeler insanların kendi aidiyeti olduğu topraklar olacaktır.
    İnsan kendini ait hissetmiyorsa bu topraklara, veya aidiyeti buralara ait değilde gidebilir uğurlar olsun
    İlk cümlene katılıyorum. Kuzey Amerika falan vs. gitmek için uygunolabilir de , Avrupa'da sağ güçleniyor. Bizim gurbetçiler Almanya'da gider sol partiye atarlar, Türkiye'ye gelir en koyu sağcı olurlar.
  • 01-01-2018, 22:56:32
    #14
    Bazen yöneticiler tarafından aptal yerine konuluyoruz ya, bu ülkede yaşanılmaz diyorum.
  • 01-01-2018, 23:11:41
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ülke koşullarını fikir dışı bırakarak yorumluyorum; yurt dışı yaşam fikri kolay bir fikir değildir. Ülkeyi çok iyi seçmeniz lazım, istediğin kadar o dili iyi konuş doğdun ülkenin kültürleri her zaman ağırlık basar.

    Gitmeyi planlayanlar için tavsiyem şudur öncelikle kendinize dürüst olun ve bir a4 kağıt çıkartın. Kağıdı 4'e bölecek şekilde 2 çizgi çekin.

    - Neden gitmeliyim
    - Neden gitmemeliyim
    - Gitmenin getirecekleri
    - Gitmenin götürecekleri

    Bu 4 konuya alt alta dürüst şekilde cevap yazın, hangisi ağır basıyorsa o nu yapın. Amaç sadece gitmek değil, gidip burada ki kazandıklarınızı kaybedebilirsiniz.
  • 01-01-2018, 23:11:54
    #16
    Üyeliği durduruldu
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk cümlene katılıyorum. Kuzey Amerika falan vs. gitmek için uygunolabilir de , Avrupa'da sağ güçleniyor. Bizim gurbetçiler Almanya'da gider sol partiye atarlar, Türkiye'ye gelir en koyu sağcı olurlar.
    İşte hocam işin püf noktası burada, mesela ülkemizde bulunan avrupa veya başka milletten olan vatandaşlarımız da örneğin mhp ye oy vermezler merkez de olan akp veya sola yakın chp verirler oradaki his insanı duygudur. Sizin bu tespitiniz tamamen sosyolojik bir gerçekliktir. H

    Hatta biraz ileri götürürsek ikinci dünya savaşı öncesi bir durum söz konusu örneğin güney sınırımızda yapılan yapılan duvar yine ağrı dan başlamak üzere hakkariye doğru başlatılan duvar 3-5 mülteci veya kaçakçı işi değildir onun temelinde devletin daha büyük kaileleri ve sıkıntıarı var bakın akp felan demiyorum bizatihi devlet planıdır geçi şimdi sen bana gene büyük resmi görmüşsün diye sarabilir sin ama canın sağolsun



    DatabaseBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence tam tersi hocam. Milliyetçilik akımı dünyada gitgide daha da zayıflıyor. Bakınız Almanya bakınız Rusya. Amerikayi zaten yazmiyorum herhangi bir milliyeti olmadığı için. Kendini bu topraklara ait hissetmeyenlerin yüzdesi belki 1000 de 1 bile değildir. Türklük bizim kanımızda olan birsey. Gidenlerin birçoğu yaşam kalitelerini arttırmak ya da bir kere daha sıfırdan hayat kurmak için gidiyorlar. Başarılı oluyorlar mi olmuyorlar mi bilemem.
    ikinci dünya savaşı öncesi incelenirse hatta gerekçeleri bizatihi budur ben iddia ediyorum türk için en tehlikeli yer avrupa
  • 01-01-2018, 23:47:02
    #17
    @MiqeZeLLa; Son bir kaç gündür Ukrayna olayını araştırıyorum. Hem paramız değerli hemde artık türkiyeden bıktım açıkcası. Gerek vergiler, gerek baştakiler, gerek eğitim sistemi, gerek cahil kesim, gerek din ve mesheb ayrımı yapan insanlardan. Ukrayna olayını araştırdığımda vatandaşlık felan olayına baktım. Evlilik sonucu ve 5 Yıl boyunca herhangi bir vukuatsız + kamusal açıdan bir sıkıntı çıkartmadığımız taktirde 5 sene temiz temiz takıldıktan sonra oturma izni alabiliyormuşuz (parantez içinde muşuz). Bende diyorum ki topla bi 15-20bin çek git orda hayatını düzenini kur. Kime desek herkesin ağzında bi laf "knk orda rusça konuşuyorlar senin rusçan var mı?" öğrenilmeyecek birşey değil. Hatta bu bir engel değil.
    Evet bakıldığı zaman asgari ücreti düşük, umrumda mı? Değil.
    Oranın imkanlarıyla karın tokluğuna çalışmayı bile göze alırım. Üniversitelere baktım ortalama 1,900 ile 2,500 Dolar aralığında üniversiteler var. Eğer bir düzen kurabilirsem tr'den getirdiğim para ile üni okumak içinde kullanmak isterim.
    Bu ülkede bir şeyler yapamıyoruz. Her yeni birşeyde seviniyoruz. "Aaa bak ne güzel oldu bak bunuda böyle yaparız bir şeyler elde ederiz." dediğimiz an sırtımıza biri vuruyor. "DUR VERGİ VERMEDİN!"
    Adsense vardı: Her bilgisayar kullanıcısı ilk site işlerini öğrendiğinde adsense ile tanışmıştı. Oysa ki bir gelirimiz olacaktı ve kendi emeklerimiz sonucunda kazandığımız bir para olacaktı. Reklamlarımıza tık geldikçe paralar kazanıyorduk. Ama ta ki devlet işin içine elini sokup vergi isteyene kadar.
    Bitcoin çıktı, her bilgisayardan anlayan bilinçli kullanıcı veyahutta borsa ve parayı seven insanlar bu işe yöneldi. Yatırım yaptı. Bak olaya bak (bu işe girişmek için ekran kartı, anakart, power supply ıvır zıvır alıyorsun ve zaten alırken aldığın ürünler için devlete yığınla vergi ödüyorsun ve bu aldığın bilgisayar bileşenleri sayesinde kazanç elde ediyorsun ulan bu inanılmayacak bir özellik vay beee ulan resmen bilgisayar çalışırken para kazandırıyor"du") ta ki devlet işin içine elini sokup vergi isteyene kadar.
    Göktaşı düşer, kameralar incelenir acaba kim topladı o taşları? Aha kamera da mehmet toplamış yarın sabah kapısını çalın % bilmem kaç vergi isteyin.
    Türkiye de bir kere olsun takozladığın an senin elinden hiç kimse "aman düşme" diye tutmaz. Tam aksine tam düşerken sırtına sert bi tekme daha atarlar ki yere bi an da düş ki üstün başın daha da berbat olsun. Bir daha o yerden kalkama, kalksan bile o yerin pisliğini üstünden temizleyeme. Bu pislik benzetmesi (vergidir, eğer hayatında 1 kere olsun dükkan açıpta kapatan biri varsa ne dediğimi çok iyi anlar. Geçenlerde bi konu vardı "dükkan ne açın ne açtırın" tarzında. O arkadaşa hak veriyorum. Şu ülkede hiç bir şekilde işletme kurmayın, kurdurtmayın. Hea kurmak istiyorsanız sadece 3 ay içerisinde küfür yelpazeniz çok gelişecektir bundan emin olun.)
    Ben bu yüzden birşeyler yapabileceğim, yapmak istediğim ve birşeylere girişmek istediğimde sıkıntı yaşamayacağım yerde yaşamak istiyorum. Er ya da geç her ne olursa olsun bi karar verip doğru yeri seçip gitme hedefindeyim. Konuyu takipte kalacağım ve farklı araştırmalarıma ara vermeksizin devam edeceğim ve elbet doğru bir kararı vereceğim.

    Eğer vaktiniz varsa Hamdi Ulukaya'nın 54 dakikalık konuşmasını izlemenizi istiyorum. Emin olun pişman olmayacaksınız.

    https://www.youtube.com/watch?v=fmXuVbtMAiQ


    Günün özeti; Emin Çapa

    https://www.youtube.com/watch?v=RyAJ4nXDcKk

    ​​​​​​​
  • 02-01-2018, 00:07:33
    #18
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @MiqeZeLLa; Son bir kaç gündür Ukrayna olayını araştırıyorum. Hem paramız değerli hemde artık türkiyeden bıktım açıkcası. Gerek vergiler, gerek baştakiler, gerek eğitim sistemi, gerek cahil kesim, gerek din ve mesheb ayrımı yapan insanlardan. Ukrayna olayını araştırdığımda vatandaşlık felan olayına baktım. Evlilik sonucu ve 5 Yıl boyunca herhangi bir vukuatsız + kamusal açıdan bir sıkıntı çıkartmadığımız taktirde 5 sene temiz temiz takıldıktan sonra oturma izni alabiliyormuşuz (parantez içinde muşuz). Bende diyorum ki topla bi 15-20bin çek git orda hayatını düzenini kur. Kime desek herkesin ağzında bi laf "knk orda rusça konuşuyorlar senin rusçan var mı?" öğrenilmeyecek birşey değil. Hatta bu bir engel değil.
    Evet bakıldığı zaman asgari ücreti düşük, umrumda mı? Değil.
    Oranın imkanlarıyla karın tokluğuna çalışmayı bile göze alırım. Üniversitelere baktım ortalama 1,900 ile 2,500 Dolar aralığında üniversiteler var. Eğer bir düzen kurabilirsem tr'den getirdiğim para ile üni okumak içinde kullanmak isterim.
    Bu ülkede bir şeyler yapamıyoruz. Her yeni birşeyde seviniyoruz. "Aaa bak ne güzel oldu bak bunuda böyle yaparız bir şeyler elde ederiz." dediğimiz an sırtımıza biri vuruyor. "DUR VERGİ VERMEDİN!"
    Adsense vardı: Her bilgisayar kullanıcısı ilk site işlerini öğrendiğinde adsense ile tanışmıştı. Oysa ki bir gelirimiz olacaktı ve kendi emeklerimiz sonucunda kazandığımız bir para olacaktı. Reklamlarımıza tık geldikçe paralar kazanıyorduk. Ama ta ki devlet işin içine elini sokup vergi isteyene kadar.
    Bitcoin çıktı, her bilgisayardan anlayan bilinçli kullanıcı veyahutta borsa ve parayı seven insanlar bu işe yöneldi. Yatırım yaptı. Bak olaya bak (bu işe girişmek için ekran kartı, anakart, power supply ıvır zıvır alıyorsun ve zaten alırken aldığın ürünler için devlete yığınla vergi ödüyorsun ve bu aldığın bilgisayar bileşenleri sayesinde kazanç elde ediyorsun ulan bu inanılmayacak bir özellik vay beee ulan resmen bilgisayar çalışırken para kazandırıyor"du") ta ki devlet işin içine elini sokup vergi isteyene kadar.
    Göktaşı düşer, kameralar incelenir acaba kim topladı o taşları? Aha kamera da mehmet toplamış yarın sabah kapısını çalın % bilmem kaç vergi isteyin.
    Türkiye de bir kere olsun takozladığın an senin elinden hiç kimse "aman düşme" diye tutmaz. Tam aksine tam düşerken sırtına sert bi tekme daha atarlar ki yere bi an da düş ki üstün başın daha da berbat olsun. Bir daha o yerden kalkama, kalksan bile o yerin pisliğini üstünden temizleyeme. Bu pislik benzetmesi (vergidir, eğer hayatında 1 kere olsun dükkan açıpta kapatan biri varsa ne dediğimi çok iyi anlar. Geçenlerde bi konu vardı "dükkan ne açın ne açtırın" tarzında. O arkadaşa hak veriyorum. Şu ülkede hiç bir şekilde işletme kurmayın, kurdurtmayın. Hea kurmak istiyorsanız sadece 3 ay içerisinde küfür yelpazeniz çok gelişecektir bundan emin olun.)
    Ben bu yüzden birşeyler yapabileceğim, yapmak istediğim ve birşeylere girişmek istediğimde sıkıntı yaşamayacağım yerde yaşamak istiyorum. Er ya da geç her ne olursa olsun bi karar verip doğru yeri seçip gitme hedefindeyim. Konuyu takipte kalacağım ve farklı araştırmalarıma ara vermeksizin devam edeceğim ve elbet doğru bir kararı vereceğim.

    Eğer vaktiniz varsa Hamdi Ulukaya'nın 54 dakikalık konuşmasını izlemenizi istiyorum. Emin olun pişman olmayacaksınız.

    https://www.youtube.com/watch?v=fmXuVbtMAiQ


    Günün özeti; Emin Çapa

    https://www.youtube.com/watch?v=RyAJ4nXDcKk
    Dostum yazının altına imzamı atarım. Geçen sene Ukrayna’da 1 hafta kaldım 200 dolar ile gittim sadece 150 dolar harcayabildim (harcayabildim diyorum çünkü para bitmiyordu ben gittiğimde 1 dolar 47 grivnaydı. Lvivde hamburger kola cipsi 50 grivnaya yiyordum.) Her gün araştırıyorum en kısa yoldan en rahat şekilde nasıl gidebilirim diye senide bilgilendireceğim.