https://youtu.be/WNWQO70amq4?t=1
Uzun süredir aklımda yurtdışına gitme fikri var. Sebebini bilmemekle birlikte burada yeterince yaşadığımı düşünüyorum. Önümüzde bize sunulan bir dünya var aynı yerde 50 - 60 sene yaşamanın bi anlamı yok
. Tabii tek sebep bu değil Ülkede yaşanılan bir çok olay beni psikolojik olarak çok etkiledi. İnsanın insana saygısı yok, fikirlere saygı yok, açığa ve kapalıya saygı yok, içene ve içmeyene saygı yok ve bunun gibi bir çok sebep. Gitmek için sadece fırsatın gelmesini bekliyorum.Yazmayı pek beceremiyorum özellike videoyu paylaştım çünkü bütün duygularıma tercüman olmuş. Benim gibi düşünenler var mı aranızda merak ettim.