• 01-01-2018, 21:37:41
    #1


    https://youtu.be/WNWQO70amq4?t=1

    Uzun süredir aklımda yurtdışına gitme fikri var. Sebebini bilmemekle birlikte burada yeterince yaşadığımı düşünüyorum. Önümüzde bize sunulan bir dünya var aynı yerde 50 - 60 sene yaşamanın bi anlamı yok . Tabii tek sebep bu değil Ülkede yaşanılan bir çok olay beni psikolojik olarak çok etkiledi. İnsanın insana saygısı yok, fikirlere saygı yok, açığa ve kapalıya saygı yok, içene ve içmeyene saygı yok ve bunun gibi bir çok sebep. Gitmek için sadece fırsatın gelmesini bekliyorum.
    Yazmayı pek beceremiyorum özellike videoyu paylaştım çünkü bütün duygularıma tercüman olmuş. Benim gibi düşünenler var mı aranızda merak ettim.
  • 01-01-2018, 21:48:24
    #2
    Fırsat buldun mu git hocam kendini kurtar askerlik bitsin ben de geçicem.
  • 01-01-2018, 21:51:37
    #3
    ben de gitmek istiyorum.
  • 01-01-2018, 21:55:07
    #4
    Şu aralar beynini kullanarak para kazanan gençliğin çoğunun yurtdışına gitme isteği arttığını düşünüyorum.

    Evet ben de.
  • 01-01-2018, 21:58:10
    #5
    dev
    Kurumsal Üye
    Yrutdışından bir iş teklifi alırsanız mutlaka gidin
  • 01-01-2018, 21:59:22
    #6
    Hergün bu videoyu göreceğiz herhalde, dünde başkası koymuştu, gitmek isteyeni kimse zorla tutmuyor niye konu açıp duruyorsunuz anlamıyorum
    Fikire saygı yok diyorsun da kim kime saygı göstermemiş onu ayrıntılı yazsaydınız daha iyi olurdu. Bende devletin bazı uygulamalarına kızıyorum ama nedense bu şekilde konu açmıyorum
    Neyse size şimdiden iyi yolculuklar
  • 01-01-2018, 22:07:09
    #7
    kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hergün bu videoyu göreceğiz herhalde, dünde başkası koymuştu, gitmek isteyeni kimse zorla tutmuyor niye konu açıp duruyorsunuz anlamıyorum
    Fikire saygı yok diyorsun da kim kime saygı göstermemiş onu ayrıntılı yazsaydınız daha iyi olurdu. Bende devletin bazı uygulamalarına kızıyorum ama nedense bu şekilde konu açmıyorum
    Neyse size şimdiden iyi yolculuklar
    Mesela sen konuyu açanlara saygı göstermemişsin. Konuyu açmış fikrini soylemis. İlginizi çekmiyorsa konu, yazmazsiniz. Ya da fikrinizi beyan ederken karsinizdakini yargilamazsiniz. Sizden bizden olmayanları dışlamak ya da hakir görmek bizim en büyük hatamız.
  • 01-01-2018, 22:10:59
    #8
    kadirzm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hergün bu videoyu göreceğiz herhalde, dünde başkası koymuştu, gitmek isteyeni kimse zorla tutmuyor niye konu açıp duruyorsunuz anlamıyorum
    Fikire saygı yok diyorsun da kim kime saygı göstermemiş onu ayrıntılı yazsaydınız daha iyi olurdu. Bende devletin bazı uygulamalarına kızıyorum ama nedense bu şekilde konu açmıyorum
    Neyse size şimdiden iyi yolculuklar
    Burası bir forum sitesi. Bende 10 senelik üyesiyim. İsteyenin istediği konuyu açma özgürlüğü bulunduğu bir forum sitesi. Ama sizin gibi daha ilk cümlesinde çelişen bir insan görmedim. "gitmek isteyeni kimse zorla tutmuyor niye konu açıp duruyorsunuz anlamıyorum""Fikire saygı yok diyorsun da kim kime saygı göstermemiş onu ayrıntılı yazsaydınız daha iyi olurdu"Ben videoyu paylaşayım diye konuyu açmadım baştan okursan eğer kendi görüşümü belirttim daha sonra videoyu paylaştım ki benim gibi düşünen insanlar var mı planları ne merak ettiğim için. Eğer rahatsız oluyorsan sende konuya girmeyip yazmayabilirsin bu kadar basit.
  • 01-01-2018, 22:12:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Gitmek isteyen tabiki gidebilir ama şu an tüm dünyada maalesef milleyetçilik akımları hızla güçlenmektedir. o yüzden önümüzdeki 5-10 yıl içinde en güvenli yeler insanların kendi aidiyeti olduğu topraklar olacaktır.
    İnsan kendini ait hissetmiyorsa bu topraklara, veya aidiyeti buralara ait değilde gidebilir uğurlar olsun