Hergün bu videoyu göreceğiz herhalde, dünde başkası koymuştu, gitmek isteyeni kimse zorla tutmuyor niye konu açıp duruyorsunuz anlamıyorum
Fikire saygı yok diyorsun da kim kime saygı göstermemiş onu ayrıntılı yazsaydınız daha iyi olurdu. Bende devletin bazı uygulamalarına kızıyorum ama nedense bu şekilde konu açmıyorum
Neyse size şimdiden iyi yolculuklar