Hergün bu videoyu göreceğiz herhalde, dünde başkası koymuştu, gitmek isteyeni kimse zorla tutmuyor niye konu açıp duruyorsunuz anlamıyorum
Fikire saygı yok diyorsun da kim kime saygı göstermemiş onu ayrıntılı yazsaydınız daha iyi olurdu. Bende devletin bazı uygulamalarına kızıyorum ama nedense bu şekilde konu açmıyorum
Neyse size şimdiden iyi yolculuklar
Burası bir forum sitesi. Bende 10 senelik üyesiyim. İsteyenin istediği konuyu açma özgürlüğü bulunduğu bir forum sitesi. Ama sizin gibi daha ilk cümlesinde çelişen bir insan görmedim. "gitmek isteyeni kimse zorla tutmuyor niye konu açıp duruyorsunuz anlamıyorum""Fikire saygı yok diyorsun da kim kime saygı göstermemiş onu ayrıntılı yazsaydınız daha iyi olurdu"Ben videoyu paylaşayım diye konuyu açmadım baştan okursan eğer kendi görüşümü belirttim daha sonra videoyu paylaştım ki benim gibi düşünen insanlar var mı planları ne merak ettiğim için. Eğer rahatsız oluyorsan sende konuya girmeyip yazmayabilirsin bu kadar basit.