scelebi1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gitmek isteyen tabiki gidebilir ama şu an tüm dünyada maalesef milleyetçilik akımları hızla güçlenmektedir. o yüzden önümüzdeki 5-10 yıl içinde en güvenli yeler insanların kendi aidiyeti olduğu topraklar olacaktır.
İnsan kendini ait hissetmiyorsa bu topraklara, veya aidiyeti buralara ait değilde gidebilir uğurlar olsun
Bence tam tersi hocam. Milliyetçilik akımı dünyada gitgide daha da zayıflıyor. Bakınız Almanya bakınız Rusya. Amerikayi zaten yazmiyorum herhangi bir milliyeti olmadığı için. Kendini bu topraklara ait hissetmeyenlerin yüzdesi belki 1000 de 1 bile değildir. Türklük bizim kanımızda olan birsey. Gidenlerin birçoğu yaşam kalitelerini arttırmak ya da bir kere daha sıfırdan hayat kurmak için gidiyorlar. Başarılı oluyorlar mi olmuyorlar mi bilemem.