Gitmek isteyen tabiki gidebilir ama şu an tüm dünyada maalesef milleyetçilik akımları hızla güçlenmektedir. o yüzden önümüzdeki 5-10 yıl içinde en güvenli yeler insanların kendi aidiyeti olduğu topraklar olacaktır.
İnsan kendini ait hissetmiyorsa bu topraklara, veya aidiyeti buralara ait değilde gidebilir uğurlar olsun
İlk cümlene katılıyorum. Kuzey Amerika falan vs. gitmek için uygunolabilir de , Avrupa'da sağ güçleniyor. Bizim gurbetçiler Almanya'da gider sol partiye atarlar, Türkiye'ye gelir en koyu sağcı olurlar.