Fotoğrafçı Flash Belleğime El Koydu
60
●4.146
- 19-12-2017, 01:42:12Öncelikle kesinlikle savcılığa şikayette bulunmalısın ki o flash o adamın bilgisayarına kopyalanmıştır avukatın vasıtası ile ilk duruşmada adli bilişim raporu isteyin (o bilgisayarda ne fotoğraflar çıkacak). Olayı büyütebildiğin kadar büyüt emin ol o dava senin ve ağır ceza alacaktır
- 19-12-2017, 07:03:59Tabiki hafif bir tahkikat sonrası o kişinin cinayet işlemediği anlaşılınca da ŞİKAYET edene şikayet etme hakkını kötüye kullanmadan karşı taraf, görevli memuru oyalama vs den de kamu dan ceza açılsın adama dimi.UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2017, 09:36:50Bu seferde verdiği zararı kendi ödemiş olacak.BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2017, 13:49:42Özgürlüğü kısıtlanan birisi var, halen bunu demeleri tamamen vurdum duymazlık bence. 24 saatte fizana gider adamlar.Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-12-2017, 16:45:24Üyeliği durdurulduFotoğrafçı muhabbeti duyunca yaşadığım olayı anlatmak istedim.
Ayın 10'unda rahmetli Anneanne'min doğum günüydü. Onun için güzel birşey hazırlamak için yaklaşık 15 yıl belki de daha fazla olan eski bir fotoğraf makinesinin flash belliğinde bulunan resimleri çıkartmak için fotoğrafçıya gittim. Yaklaşık 4-5 yer dolaştım uygun bir cihaz bulunsun da içinde ki resimleri alabileyim diye. Her neyse en son girdiğim fotoğrafçıya durumu iza edince sağolsun kenara köşeye bıraktığı eski cihazları arasından çıkartıp bulup getirerek işlemimi gerçekleştirdi.
En son fiyat konusuna geldik, dediği laf büyüklerinize karşı bu şekilde bir yaklaşımınız beni onure etti diyerek ücret talep etmedi.
İşte işletmeci var, işletmeci var. - 19-12-2017, 20:35:47Savcılığa dilekçe ve ifademi verdim. Tanıdığım bir kaç avukat arkadaşım ile fikir alışverişinde bulundum. Şahit olmadığı için takipsizlik çıkması hayli yüksek ihtimal. Ama hiç değlse savcılık kararı ile bir ifadesi alınacak bilgisayarında bulundurduğu fotoğrafı kötü niyet ile kullanma amacı varsa dah ortadan kalkacak. Diğer bilgiler zaten şifreli bilgiler onlarda kopya ve silme işlemi gerçekleşmedi. Eş zamanlı tüketici hakem heyeti ile de usülsüz satıştan dolayı işlem başlattım.Benim istediğim fotoğrafı değil de kendi kafasına göre fotoğraf çıkartıp, bu fotoğrafı bana flaş belleği rehin tutarak zorla sattığına dair beyanda bulundum. İspat için ise emniyet şikayet kaydımı sundum. Bakalım sonuç ne gösterecek.
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. - 20-12-2017, 01:24:39Üyeliği durdurulduhocam şunu yapacaktın cebine bozuk bi 150 tl para koyacaktın 20 tl lik şeklinde en üste seri numarası üste gelecke şekilde vereceğin 20 tl yi koyup iddaadan kazandım vs. gibi facende paylaşaktın bildiğin gibi iddaa yasal kupon bedelini tahsil ettikten sonrada kupon yırtılır sonrada polise gidip gaspa ugradım zaten böyle problemim vardı vs. diye şikayetçi olacaktın lavugun üzerinde o para zaten çıkacaktı sonra uzlaşmadan doğra gitsin yarın bi konu açıcam umarım okursunZeiden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

zaten gitmişim ben bu parayı vermem dediğinde cebinden zorla aldığını söyleyecektin ilk msjımın üstüne ekleyerek devamı gibi okursan anlıcan ama şuan yapabileceğin şeyi söyleyeyim mide bulandır madem hırs ettin...
şunu yapıyorsun hocam maalesef yerel polis ve yerel savcılık çıktığımız mahkemecikler hiç birşey dinlemeden ya tanıdığına göre yada tipine göre ceza verip geçiyor ama bimere yazdığınızda afedersiniz tabiri caizze seve seve ilgileniyor ve gerekli yargıtay bakanlık neyse yönlendiriliyor oturup bimere güzelce yazarsanız vatandaşn dosyaları olduğunu fakat atın sallayın tanıdığı hakimler yüzünden ceza verilmediğini dükkanında ruhsatsız silah olduğunu size yönelttiğini yapıştırın gitsin
sonrada sizin o küçük kasabanızdaki polis ve hakimcikler tutuşsun dükkanı basılsn diğer denetimlileri ve dosyaları tekrar elden geçsin en azından içiniz rahatlar en kesin sonuç BİMER
