Savcılığa verilmek üzere bir dilekçe hazırladım, akşam vakti yeniden dükkanına gittim. Flaşımı vermesini talep ettim vermemekte ısrarcıysanız hakkımı savcılıkta aramak istiyorum dedim. 20 TL ücreti verirsen veririm dedi. Çıkacakken telefonum çaldı teşkilattan bir büyüğüm aradı ve 20 lira ver flaşı al gel bakalım dedi. Şaşırdım ama ısrarcı olunca verdim 20 lirayı aldım flaşı ve resmi. Fişini de aldım ki tüketici hakem heyeti fiş veya fatura olmadan işlem yapmıyormuş.
Yanına gittim, kendi bilgisayarım da yanımdaydı. Taktık baktık, Çıktı Al klasöründeki resim silinmiş görünüyor. Büyük ihtimalle çıkarmak için dikkandaki bilgisayara aldı ve o esnada silindi. Resim devletn koruma altına aldığı hastalardan birine ait. Dağıtılması, kötüye kullanılması halinde olaylar çok fazla büyür. Sözünü dinlediğim büyüğüm bunu ön görmüş olacak ki buradan yola çıkarak ifade vermem gerektiğini söylüyor.
Normalde fotoğrafçılar çektikleri fotoğrafları bilgisayarlarında saklarlar bununla ilgili bir yaptırım varmı bilmiyorum ancak bu resim ben verirken flaş belleğimin içindeydi geri alırken yok olmuştu. Yarın sabah savcılık dilekçe ve ifademe bu olayı da ekleyip şikayette bulunacağım. İşlem yapılan dükkanın bilgisayarlarının ve benim flaş belleğimin incelenmesini talep edeceğim. İşin emniyet kısmına gelecek olursak, bir çok şikayet var ancakoraya giden şikayetçiye işlemler anlatılıyor, savcılığa gidilecek vs. Şikayetçi Allahından bulsun deyip işin üzerine düşmeyince dosyalar havada kalıyormuş. Bu olayın cezasının büyük olduğu ve üzerine gitmem gerektiği söylendi. Bende zaten bunu yapacağım.
hocam şunu yapacaktın cebine bozuk bi 150 tl para koyacaktın 20 tl lik şeklinde en üste seri numarası üste gelecke şekilde vereceğin 20 tl yi koyup iddaadan kazandım vs. gibi facende paylaşaktın bildiğin gibi iddaa yasal kupon bedelini tahsil ettikten sonrada kupon yırtılır sonrada polise gidip gaspa ugradım zaten böyle problemim vardı vs. diye şikayetçi olacaktın lavugun üzerinde o para zaten çıkacaktı sonra uzlaşmadan doğra gitsin yarın bi konu açıcam umarım okursun
zaten gitmişim ben bu parayı vermem dediğinde cebinden zorla aldığını söyleyecektin ilk msjımın üstüne ekleyerek devamı gibi okursan anlıcan ama şuan yapabileceğin şeyi söyleyeyim mide bulandır madem hırs ettin...
şunu yapıyorsun hocam maalesef yerel polis ve yerel savcılık çıktığımız mahkemecikler hiç birşey dinlemeden ya tanıdığına göre yada tipine göre ceza verip geçiyor ama bimere yazdığınızda afedersiniz tabiri caizze seve seve ilgileniyor ve gerekli yargıtay bakanlık neyse yönlendiriliyor oturup bimere güzelce yazarsanız vatandaşn dosyaları olduğunu fakat atın sallayın tanıdığı hakimler yüzünden ceza verilmediğini dükkanında ruhsatsız silah olduğunu size yönelttiğini yapıştırın gitsin

sonrada sizin o küçük kasabanızdaki polis ve hakimcikler tutuşsun dükkanı basılsn diğer denetimlileri ve dosyaları tekrar elden geçsin en azından içiniz rahatlar en kesin sonuç
BİMER