Fotoğrafçı muhabbeti duyunca yaşadığım olayı anlatmak istedim.

Ayın 10'unda rahmetli Anneanne'min doğum günüydü. Onun için güzel birşey hazırlamak için yaklaşık 15 yıl belki de daha fazla olan eski bir fotoğraf makinesinin flash belliğinde bulunan resimleri çıkartmak için fotoğrafçıya gittim. Yaklaşık 4-5 yer dolaştım uygun bir cihaz bulunsun da içinde ki resimleri alabileyim diye. Her neyse en son girdiğim fotoğrafçıya durumu iza edince sağolsun kenara köşeye bıraktığı eski cihazları arasından çıkartıp bulup getirerek işlemimi gerçekleştirdi.

En son fiyat konusuna geldik, dediği laf büyüklerinize karşı bu şekilde bir yaklaşımınız beni onure etti diyerek ücret talep etmedi.
İşte işletmeci var, işletmeci var.