Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yiğidi öldür hakkını yeme

Bizim mahalle de bir kızı kaçırmışlardı, adamlar kimlerin kaçırdığını da söylüypr.
Söylenen şey aynen şöyle "24 saat geçmeden birşey yapamayız."
Özgürlüğü kısıtlanan birisi var, halen bunu demeleri tamamen vurdum duymazlık bence. 24 saatte fizana gider adamlar.