BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 tl yi verip 20 tl zarar ver dükkana gece gidip kepenkleri spreyle boya kepenk yoksa camını boya daha iyi
Bu seferde verdiği zararı kendi ödemiş olacak.