Savcılığa dilekçe ve ifademi verdim. Tanıdığım bir kaç avukat arkadaşım ile fikir alışverişinde bulundum. Şahit olmadığı için takipsizlik çıkması hayli yüksek ihtimal. Ama hiç değlse savcılık kararı ile bir ifadesi alınacak bilgisayarında bulundurduğu fotoğrafı kötü niyet ile kullanma amacı varsa dah ortadan kalkacak. Diğer bilgiler zaten şifreli bilgiler onlarda kopya ve silme işlemi gerçekleşmedi. Eş zamanlı tüketici hakem heyeti ile de usülsüz satıştan dolayı işlem başlattım.Benim istediğim fotoğrafı değil de kendi kafasına göre fotoğraf çıkartıp, bu fotoğrafı bana flaş belleği rehin tutarak zorla sattığına dair beyanda bulundum. İspat için ise emniyet şikayet kaydımı sundum. Bakalım sonuç ne gösterecek.
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.