• 18-12-2017, 20:01:27
    #37
    İnşallah üzerine gidersin dediğin gibi.
  • 18-12-2017, 20:04:25
    #38
    bir kere önce iğneyi kendine batırmalısın senin yaptgın baştan hatalı. !
    sen madem giriyorsun içeri telefonla işini kapıda bitip öyle gir başta anlaşmanı yapıp dosyayı kendi elinle göstereceksin.
    bir müşteri gelecek beni bu şekilde oyalasa 20 değil 100 tl verse işini yapmam.
    gelip bir de içeri girip çıkacak. büyük saygısızlık yaptığın. Ne olursa olsun karşındakine saygı göstereceksin ki karşıdaki de sana aynı tutumu göstersin.
    Ben olsam belki flasha el koymazdım fakat çok ağır konuşurdum.
  • 18-12-2017, 20:13:06
    #39
    Kadir TUTAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir kere önce iğneyi kendine batırmalısın senin yaptgın baştan hatalı. !
    sen madem giriyorsun içeri telefonla işini kapıda bitip öyle gir başta anlaşmanı yapıp dosyayı kendi elinle göstereceksin.
    bir müşteri gelecek beni bu şekilde oyalasa 20 değil 100 tl verse işini yapmam.
    gelip bir de içeri girip çıkacak. büyük saygısızlık yaptığın. Ne olursa olsun karşındakine saygı göstereceksin ki karşıdaki de sana aynı tutumu göstersin.
    Ben olsam belki flasha el koymazdım fakat çok ağır konuşurdum.
    Olayın iiçeriğini, girip çıkmaların içeriğini bilmediğiniz için hatayı bende bulmanız normal. Ancak ben yaptığım şeyi saygısızlık olarak görmüyorum. Ki oldukça saygılı ve sabırlı bir insanımdır. Böyle olmasam bu konu bu kadar uzamazdı. Pazar günüydü, telefon görüşmem vardı açık gördüğümde sordum ne kadar açıksınız diye açığız yanıtını aldım ve çıkıp görüşmeme devam ettim. Adamda ne zaman gelirsiniz diye sordu ben çıkarken. Acele edin kapatacağım gibi bir izlenim bıraktı bende. Telefonu cebime koyup girdim istediğimi net bir şekilde ifade ettim. Sonra siz görüşmenize devam edebilirsiniz ben hallederim dedi. Bundaki saygızlık tam olarak nerede? Dosyayı söylememe rağmen bulamayınca beni çağırdı söylemek için yine girdim, söyledim ve çıktım. Sonrasında telefonda konuştuğum şahıs kimlk için resim sordu bende fotoğrafçıya sormak için yine içeriye girdim. Bunları uzun uzadıya buraya yazıp konuyu bulandırmak amacında değilim bunlar bu konudaki gereksiz detaylar. Bütün bu paragrafı konuda çık girler yaptım şeklinde özetlemem sizi yanıltmasın. Yinede haksız olduğum bir nokta var ise bu paragraftan sonra yeniden değerlendirip görüşünüzü belirtebilirsiniz.
  • 18-12-2017, 21:25:34
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Ya gercekten hakkinizi aramayi bilmiyorsunuz. Ariyican polisi bu adam burda cinayet islemis cesetide gommus diyicen polis gelicek o karisiklikta alirsin usbyi. Sonra ugrassin dursun polisle
  • 18-12-2017, 21:47:47
    #41
    Hocam böyle durumlarda bilinçli birey olmak yerine 155 imdat hattını arayım malımı gasp ettiler diyip adres vereceksin. 2-3 polisle geldiler mi olay yerine kendiliğinden olay çözülecekti.
    Siz durumunuzu bahsettiğim şablonda yani köylü mehmet ağa modunda polise anlatmadığınız için böyle olur.
    Savcılığa suç duyurusunda bulunun.
  • 19-12-2017, 00:54:22
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Memur abimize ya şimdi geleceksiniz ya da birazdan mecbur gelmek zorunda kalacaksınız çünkü ben bu adamı öldüresiye dövücem diyecektiniz
  • 19-12-2017, 01:13:25
    #43
    iyisite.NET
    torino7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memur abimize ya şimdi geleceksiniz ya da birazdan mecbur gelmek zorunda kalacaksınız çünkü ben bu adamı öldüresiye dövücem diyecektiniz
    Olay gerçekleşene kadar gelemeyiz diyorlar.
    Gerçekleşince geliyorlar ama
  • 19-12-2017, 01:20:06
    #44
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay gerçekleşene kadar gelemeyiz diyorlar.
    Gerçekleşince geliyorlar ama
    İyi bari onu yapabiliyorlar
  • 19-12-2017, 01:27:50
    #45
    iyisite.NET
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi bari onu yapabiliyorlar
    Yiğidi öldür hakkını yeme

    Bizim mahalle de bir kızı kaçırmışlardı, adamlar kimlerin kaçırdığını da söylüypr.
    Söylenen şey aynen şöyle "24 saat geçmeden birşey yapamayız."