Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi bari onu yapabiliyorlar
Yiğidi öldür hakkını yeme

Bizim mahalle de bir kızı kaçırmışlardı, adamlar kimlerin kaçırdığını da söylüypr.
Söylenen şey aynen şöyle "24 saat geçmeden birşey yapamayız."