bir kere önce iğneyi kendine batırmalısın senin yaptgın baştan hatalı. !
sen madem giriyorsun içeri telefonla işini kapıda bitip öyle gir başta anlaşmanı yapıp dosyayı kendi elinle göstereceksin.
bir müşteri gelecek beni bu şekilde oyalasa 20 değil 100 tl verse işini yapmam.
gelip bir de içeri girip çıkacak. büyük saygısızlık yaptığın. Ne olursa olsun karşındakine saygı göstereceksin ki karşıdaki de sana aynı tutumu göstersin.
Ben olsam belki flasha el koymazdım fakat çok ağır konuşurdum.