Hocam böyle durumlarda bilinçli birey olmak yerine 155 imdat hattını arayım malımı gasp ettiler diyip adres vereceksin. 2-3 polisle geldiler mi olay yerine kendiliğinden olay çözülecekti.
Siz durumunuzu bahsettiğim şablonda yani köylü mehmet ağa modunda polise anlatmadığınız için böyle olur.
Savcılığa suç duyurusunda bulunun.