• 20-12-2017, 07:50:33
    #55
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabiki hafif bir tahkikat sonrası o kişinin cinayet işlemediği anlaşılınca da ŞİKAYET edene şikayet etme hakkını kötüye kullanmadan karşı taraf, görevli memuru oyalama vs den de kamu dan ceza açılsın adama dimi.
    Bot gibisiniz. Polis olayi anlayinca dukkan sahibi bana boyle boyle soyledi, once saka yapiyor sandim sonra baktim ciddi konusuyor bende korkup aradim dersin olur biter. Adam tabiki yoo demedim diyecek, o zamanda olay sozune karsi soz haline gelecek. Mahkemede bile bu olay cozume ulasmaz ama bu is mahkemeye kalmadan polisimiz tarafindan “amaan bosver” denilip kapatilir gider.

    Veya daha guzeli, bir usbye fetoyla ilgili belgeler doldurun. Fetoya taptigini soyleyen yazilar yazin. Ondan sonra usbyi arkadasiniza verip ayni sekilde adama ulastirin. Sonrada polisi arayip bu adamin fetocu oldugunu soyleyin. Internettende 5-6 tane hero tshirtu satin alip kapiya yeni gelmis kargo gibi polislerinaradiktan sonra koyun hatta adam kargocu gibi gidin verin. Adam bu ne *** derken polis gelir. Idama kadar yolu var beyler ne yazdim he
  • 20-12-2017, 09:16:56
    #56
    PhoenixTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Savcılık vs. gibi bir durumda siz de hatalı çıkmaz mısınız? Flash bellek içeriği devlet içeriğiyse ve korunması gerekiyorsa bu durumda sizin sorumluluğunuzda olan bir belge el değiştirmiş olacak. Siz de bu durumdan işlem görmez misiniz?
    Devlet içeriği değil hocam resmi kuruma gitmesi gereken , hassas bir resim. Bazı hastaları yasal olarak kurum koruma altına alıyor, kurumdan dışarıya çıkmıyorlar, hastaneye giderken refakat ile gidiyorlar vs. Bu resmin kötü yönde kullanılması kuruma zarar verir, kurumdaki hastaya zarar verir , bana zarar verir. Burada ben yapabileğim en iyi şekilde diğer resimleri ve kendime ait belgeleri şifreleyip sadece çıkacak resimi açık bırakıp belleğimi teslim ettim. Bu olayda emniyetin suistimali maddesi (TCK 155) .söz konusu oluyor. İşlem bu şekilde yapılıyor. Herkes gasp yazıyor ama ne polis ne savcılık gasp olarak değerlendirmiyor olayı.
  • 20-12-2017, 09:30:10
    #57
    hangi ilçede hangi fotoğrafcı bu? aynı durumu farklı çözümle yaşamak istiyorum.
  • 21-12-2017, 03:00:25
    #58
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot gibisiniz. Polis olayi anlayinca dukkan sahibi bana boyle boyle soyledi, once saka yapiyor sandim sonra baktim ciddi konusuyor bende korkup aradim dersin olur biter. Adam tabiki yoo demedim diyecek, o zamanda olay sozune karsi soz haline gelecek. Mahkemede bile bu olay cozume ulasmaz ama bu is mahkemeye kalmadan polisimiz tarafindan “amaan bosver” denilip kapatilir gider.

    Veya daha guzeli, bir usbye fetoyla ilgili belgeler doldurun. Fetoya taptigini soyleyen yazilar yazin. Ondan sonra usbyi arkadasiniza verip ayni sekilde adama ulastirin. Sonrada polisi arayip bu adamin fetocu oldugunu soyleyin. Internettende 5-6 tane hero tshirtu satin alip kapiya yeni gelmis kargo gibi polislerinaradiktan sonra koyun hatta adam kargocu gibi gidin verin. Adam bu ne *** derken polis gelir. Idama kadar yolu var beyler ne yazdim he
    Tamam çok güzel düşüncen var bana öyle böyle işledim cinayet dersinde bunu ama seninde somut olarak kanıt sunman gerekeçek 1. Bu var mı yok fotoğrafçı dememiş öyle bir şey.
    Hadi diyelim onu da kanıtlaması lazım bu çocuğun olay yine patlayacak.
    Ayrıca feto ya bağlasa da problem olmayacak sanki karşı taraf salak değil ya inkar eder zaten verinin yazılış tarihinden de anlaşılır.
    Sizin ne kadar şikayet etme hakkınız varsa bi o kadar da şikayti ispatlama konusunda ispatınız lazım bu olmaz ise karşı tarafda kötüye kullanmayı kullana bilir.
    Oldu o zaman herkes bir birini haksız yere şikayet mi etsin
  • 21-12-2017, 03:10:36
    #59
    benim banka bilgilerim projelerım o flash da olacak bende onu bırakıp çıkacağım ha! hocam yaptığınız hiç mantıklı gelmiyor.. neyse geçmiş olsun
  • 21-12-2017, 04:17:31
    #60
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam çok güzel düşüncen var bana öyle böyle işledim cinayet dersinde bunu ama seninde somut olarak kanıt sunman gerekeçek 1. Bu var mı yok fotoğrafçı dememiş öyle bir şey.
    Hadi diyelim onu da kanıtlaması lazım bu çocuğun olay yine patlayacak.
    Ayrıca feto ya bağlasa da problem olmayacak sanki karşı taraf salak değil ya inkar eder zaten verinin yazılış tarihinden de anlaşılır.
    Sizin ne kadar şikayet etme hakkınız varsa bi o kadar da şikayti ispatlama konusunda ispatınız lazım bu olmaz ise karşı tarafda kötüye kullanmayı kullana bilir.
    Oldu o zaman herkes bir birini haksız yere şikayet mi etsin
    aynen oyle burasi Turkiye, isteyen istedigini sikayet eder, ee yargi organida calismadigina gore direk suclu bulunur. Ayrica olay adami cinayetten iceri attirmak degil karmasadan yararlanip usbyi almak. Ben sadece utopik bir yol onerdim
  • 21-12-2017, 07:37:03
    #61
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    UtkuKockaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot gibisiniz. Polis olayi anlayinca dukkan sahibi bana boyle boyle soyledi, once saka yapiyor sandim sonra baktim ciddi konusuyor bende korkup aradim dersin olur biter. Adam tabiki yoo demedim diyecek, o zamanda olay sozune karsi soz haline gelecek. Mahkemede bile bu olay cozume ulasmaz ama bu is mahkemeye kalmadan polisimiz tarafindan “amaan bosver” denilip kapatilir gider.

    Veya daha guzeli, bir usbye fetoyla ilgili belgeler doldurun. Fetoya taptigini soyleyen yazilar yazin. Ondan sonra usbyi arkadasiniza verip ayni sekilde adama ulastirin. Sonrada polisi arayip bu adamin fetocu oldugunu soyleyin. Internettende 5-6 tane hero tshirtu satin alip kapiya yeni gelmis kargo gibi polislerinaradiktan sonra koyun hatta adam kargocu gibi gidin verin. Adam bu ne *** derken polis gelir. Idama kadar yolu var beyler ne yazdim he
    Kafalar pırıl pırıl