Savcılık vs. gibi bir durumda siz de hatalı çıkmaz mısınız? Flash bellek içeriği devlet içeriğiyse ve korunması gerekiyorsa bu durumda sizin sorumluluğunuzda olan bir belge el değiştirmiş olacak. Siz de bu durumdan işlem görmez misiniz?
Devlet içeriği değil hocam resmi kuruma gitmesi gereken , hassas bir resim. Bazı hastaları yasal olarak kurum koruma altına alıyor, kurumdan dışarıya çıkmıyorlar, hastaneye giderken refakat ile gidiyorlar vs. Bu resmin kötü yönde kullanılması kuruma zarar verir, kurumdaki hastaya zarar verir , bana zarar verir. Burada ben yapabileğim en iyi şekilde diğer resimleri ve kendime ait belgeleri şifreleyip sadece çıkacak resimi açık bırakıp belleğimi teslim ettim. Bu olayda emniyetin suistimali maddesi (TCK 155) .söz konusu oluyor. İşlem bu şekilde yapılıyor. Herkes gasp yazıyor ama ne polis ne savcılık gasp olarak değerlendirmiyor olayı.