Anket [anket]-Çayda şeker kullanıyor musunuz-3
Toplam Katılımcı Sayısı: 165
[anket]-Çayda şeker kullanıyor musunuz-3
(+)Kullanıyorum ve Bırakmayı DüşünMÜyorum
%27,88 (46 Oy)
(+)Kullanıyorum Ve Bırakmayı Düşünüyorum
%15,15 (25 Oy)
(-)Doğuştan Beri Kullanmıyorum
%6,67 (11 Oy)
(-)Kullanıyordum Bıraktım
%50,30 (83 Oy)
  • 29-11-2017, 21:38:09
    #19
    Bırakmayı denedim ama bırakamadım aslında çok az şeker kullanıyorum yarım çay kaşığı

    Hiç koymayınca içemiyorum, zararı çok bile bile kullanıyoruz.
  • 29-11-2017, 23:56:54
    #20
    çayda şeker kullananların %90 oranı çayın acılığını bastırmak için kullanır. şeker kullanan birisi çayın tadını almaz, bildiğin şekerli su içer, çayın hiçbir tadı gelmez damağına (kokusu da azalır)

    Bu diğer gıdalar için de aynıdır. Tuz ve şekerden uzak duranlar yediği veya içtiği şeyin tam tadını alır.
  • 30-11-2017, 13:38:33
    #21
    Bende kullanıyordum bıraktım herkesede tavsiye ederim ilk zamanlar bal, reçel, çikolata gibi şeylerle bastırırsınız kahvaltı yaparken bir süre sonra azaltarak sıfıra düşürebilirsiniz. Sonradan çayı şekerli içmek size şekerli su içiyormuş hissi verecektir.
  • 30-11-2017, 14:23:04
    #22
    Çalıştığım günlerde en az 15-20 bardak çay tüketirdim 3-4 küp şeker ile birlikte ama bırakalı 3 ay oldu şekerle beraber çay içmeyi de bıraktım kahvaltı da falan içerim günde 3 bardağı geçmez artık
  • 30-11-2017, 19:17:45
    #23
    çay tiryakisi birisi olarak 4 şekerden 2 şekere kadar düştüm son 1 yıldırda tek şeker atıyorum ama gerçekten şekersiz içenler çaydan tat alabiliyorlarmı??

    ayrıca çay olarak ne marka çay alıyorsunuz?
  • 01-12-2017, 09:08:50
    #24
    Çayı şeker ile, rakıyı su ile karıştırmıyorum gayet düz bir adamım 😂
  • 01-12-2017, 12:27:42
    #25
    Kullanıyorum, bırakmayı düşünüyorum ama cesaret edemiyorum Alışmışız.
  • 01-12-2017, 12:32:59
    #26
    Önceden 2,5 karşık şeker atardım şimdi şekeri bıraktım çay içtiğimi anladım ve zararları da var şekerin ben de başta nasıl içiyorlar diyordum 2 gün boyunca 10 bardak şekersiz çay için ve bunu deneyim diğer gün şekerli için aradaki farkı göreceksiniz
  • 01-12-2017, 12:49:53
    #27
    Bıraktığımdan beri bu çay şekerli içilir mi diyorum. Arada şekerli tadına bakınca öyle bayıyor. Tuzlu çay nasılsa öyle geliyor şu an şekerli çay. Çayın gerçekten tadını ve kokusunu almak, çayı anlamak, tazeliği ve demini daha iyi ayırt edebilmek de şekersiz olunca mümkün oluyor. Şekerli içtiğimde demlikte sabahtan kalan çayı bile içerdim, şekeri biraz daha çok attın mı 2 günlük çay bile içilir.
    Günde takriben 15 fincan çay içiyorum. Fincanım 3 çay bardağından fazla çay alıyor.