Çalıştığım günlerde en az 15-20 bardak çay tüketirdim 3-4 küp şeker ile birlikte ama bırakalı 3 ay oldu şekerle beraber çay içmeyi de bıraktım kahvaltı da falan içerim günde 3 bardağı geçmez artık