Anket [anket]-Çayda şeker kullanıyor musunuz-3
Toplam Katılımcı Sayısı: 165
[anket]-Çayda şeker kullanıyor musunuz-3
(+)Kullanıyorum ve Bırakmayı DüşünMÜyorum
%27,88 (46 Oy)
(+)Kullanıyorum Ve Bırakmayı Düşünüyorum
%15,15 (25 Oy)
(-)Doğuştan Beri Kullanmıyorum
%6,67 (11 Oy)
(-)Kullanıyordum Bıraktım
%50,30 (83 Oy)
  • 01-12-2017, 12:55:05
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Şeker katılmış çayın şerbetten farkı yok.
  • 01-12-2017, 21:10:59
    #29
    3 şeker atıyorum yada 2 bardağa göre değişiyor.
  • 02-12-2017, 03:01:05
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evde kullanmıyorum dışarıda içersem 1 adet çünkü çayları acı oluyor
  • 03-12-2017, 18:43:19
    #31
    ilk kez ankette kullanmayanlar yüzde 50 yi geçmiş durumda
  • 03-12-2017, 18:50:58
    #32
    Eskiden çok kullanırdım, son 2 yıldır ağzıma sürmem, pek faydasını gördüm