çay tiryakisi birisi olarak 4 şekerden 2 şekere kadar düştüm son 1 yıldırda tek şeker atıyorum ama gerçekten şekersiz içenler çaydan tat alabiliyorlarmı??

ayrıca çay olarak ne marka çay alıyorsunuz?