Bende kullanıyordum bıraktım herkesede tavsiye ederim ilk zamanlar bal, reçel, çikolata gibi şeylerle bastırırsınız kahvaltı yaparken bir süre sonra azaltarak sıfıra düşürebilirsiniz. Sonradan çayı şekerli içmek size şekerli su içiyormuş hissi verecektir.