Konu
[anket]-Çayda şeker kullanıyor musunuz-3
29-11-2017, 21:38:09
#19
Coderca
Bırakmayı denedim ama bırakamadım aslında çok az şeker kullanıyorum yarım çay kaşığı
Hiç koymayınca içemiyorum, zararı çok bile bile kullanıyoruz.