• 21-02-2016, 17:19:58
    #46
    Üyeliği durduruldu
    MSTURAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu olayı öğrendiğimden beri tüm silah skinlerimi sattım ve oyunu listemden dahi kaldırdım. Düzeltilse bile bilerek yapıldığı açıkca ortadadır buna müsamma gösteren yetkililer de en az yapan kadar suçludur.

    6 yıldır oynadığım oyunu an itibari ile bıraktım. Ruslara karşı böyle bi müdahalede bulunsa Dünyayı ayağa kaldırırlardı ama ne yazıkkı bize yapıldığında ancak bu şekilde öğrenebiliyoruz.

    Böyle bir bilgi paylaşımı yaptığı için @Dksy arkadaşı tebrik ederim.
    Hocam ne atamıza nede ulusal değerlerimize ALLAH a şükür laf ettirmeyiz. her zaman tepkimizi koyarız.

    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Dakikada beni atatürk düşmanı ilan ettiğin için tebrik ederim. Yazdıklarımla bunu çıkartan bi adama açıklama yapmam.
    Est.. hocam.. selametle.
  • 21-02-2016, 17:39:05
    #47
    MSTURAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu olayı öğrendiğimden beri tüm silah skinlerimi sattım ve oyunu listemden dahi kaldırdım. Düzeltilse bile bilerek yapıldığı açıkca ortadadır buna müsamma gösteren yetkililer de en az yapan kadar suçludur.

    6 yıldır oynadığım oyunu an itibari ile bıraktım. Ruslara karşı böyle bi müdahalede bulunsa Dünyayı ayağa kaldırırlardı ama ne yazıkkı bize yapıldığında ancak bu şekilde öğrenebiliyoruz.

    Böyle bir bilgi paylaşımı yaptığı için @Dksy arkadaşı tebrik ederim.
    6 senedir varmi cs go?

    Mobil yazildi,yazim hatasi varsa affola.
  • 21-02-2016, 17:58:47
    #48
    Ya ben anlamıyorum bu ecnebileri. Sadece Valve için de konuşmuyorum. Bütün ecnebi dizileri olsun filmleri olsun Türkiye'yi hakir görme, küçük düşürme çabaları. Biz de sürekli bunları izliyor ve oynuyoruz. Ciddi ciddi Steam ve Valve şu Türkiye'de ki piyasayı başka hiç bir yerde bulamaz. Biz girmesek adamlar para kazanamaz o derece. Şuan bilgisayar kullanıcılarının yarısında neredeyse Steam var ve bu CS:GO sayesinde.

    Gerçekten bu durum insanın canını sıkıyor bu adamlara bir ders vermek gerek diye düşünüyorum ben de Erdal abi gibi...
  • 21-02-2016, 18:08:19
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Geb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya ben anlamıyorum bu ecnebileri. Sadece Valve için de konuşmuyorum. Bütün ecnebi dizileri olsun filmleri olsun Türkiye'yi hakir görme, küçük düşürme çabaları. Biz de sürekli bunları izliyor ve oynuyoruz. Ciddi ciddi Steam ve Valve şu Türkiye'de ki piyasayı başka hiç bir yerde bulamaz. Biz girmesek adamlar para kazanamaz o derece. Şuan bilgisayar kullanıcılarının yarısında neredeyse Steam var ve bu CS:GO sayesinde.

    Gerçekten bu durum insanın canını sıkıyor bu adamlara bir ders vermek gerek diye düşünüyorum ben de Erdal abi gibi...
    Güran kardeşim, CS GO yeni yamasında gelişen Ulusal değerlere saygısızlıktan sonra tahmini olarak yüz binlerce CS GO Türk oyuncuları serverı terk etmesi üzerine yapılan hızlı araştırma sonucun da Türkiye’nin gündemini takip ettiklerini dile getirebiliriz. Bu tür bilgiler en kısa zaman içerisin de elimize CS GO editörleri tarafından ulaşıldığını da söyleyebiliriz. Elbette Türk milleti Ulu Önderi ve bir çok yemek anlayışı ile şaka manasında da olsa dalga geçtirmez! Türk milletinin yaptığı anketler sonucun da Dünya’da duyulan bu olay sonrasın da en büyük anketin Channel ‘ de olduğunu ve sadece 1 saat 53 dakika da 17 bin kişinin imza atma sebebi ile CS GO hemen yeni yama ile yapılan saygısızlıkları önledi ve Türk oyuncularından bu şekilde özür dilediğini dile getirebiliriz.
  • 21-02-2016, 21:27:53
    #50
    Counter-strike 1.5'den bu yana profesyonel olarak oynadığım sene zarfını belirttim.

    O kadar yazı yazmışım gelmiş neye kafasını yormuş

    BoraBozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 senedir varmi cs go?

    Mobil yazildi,yazim hatasi varsa affola.
  • 21-02-2016, 21:33:52
    #51
    Üyeliği durduruldu
    MSTURAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Counter-strike 1.5'den bu yana profesyonel olarak oynadığım sene zarfını belirttim.

    O kadar yazı yazmışım gelmiş neye kafasını yormuş
    Hocam güldürdünüz beni ya.
  • 21-02-2016, 21:37:17
    #52
    Hocam özür dilese ne olacak bu bilerek yapılmış bir provokasyondur. Ellerine fırsat geçse bırakın Atatürk'ü Kutsal dinimize de hareketler edecekler sonra özür dileyecekler..

    Yurt-dışında ülkemizi ne denli kötülediklerini her alanda diğer arkadaşlarında belirttiği gibi hem izliyor hem de oynamak zorunda kalıyoruz.

    İster istemez bunlar itibarı zedelemekle birlikte ne denli bu cesareti gösterip bizi küçümsediklerini gösteriyorlar. Biz ne yapıyoruz HİÇ BİRŞEY.

    İmza toplayarak veya bu tarz şeylerin düzeltilmesini beklemek bence karşılığı "özür dilemek" olmamalı. Bu skandalı yapan kişi veya kişiler Valve bünyesinde barındırılmamalı ve Türk oyunculara yönelik avantajlar sunulmalıydı bir "özür" anlamında..

    Bana göre böyle olmalıydı oynayan arkadaşlara da en kısa sürede vazgeçmelerini belirtmeliyim. Efsane Counter-strike artık oyundan çıktı tamamen para kazanma amaçı edinmiş hale getirildi.

    Bu arada oyundaki skinlerimi satıp nereden baksan 100 TL gibi bi para birikti hesabımda Fazlasıyla acısını cıkarttım (Skinleri kutu acarak almadım)

    Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güran kardeşim, CS GO yeni yamasında gelişen Ulusal değerlere saygısızlıktan sonra tahmini olarak yüz binlerce CS GO Türk oyuncuları serverı terk etmesi üzerine yapılan hızlı araştırma sonucun da Türkiye’nin gündemini takip ettiklerini dile getirebiliriz. Bu tür bilgiler en kısa zaman içerisin de elimize CS GO editörleri tarafından ulaşıldığını da söyleyebiliriz. Elbette Türk milleti Ulu Önderi ve bir çok yemek anlayışı ile şaka manasında da olsa dalga geçtirmez! Türk milletinin yaptığı anketler sonucun da Dünya’da duyulan bu olay sonrasın da en büyük anketin Channel ‘ de olduğunu ve sadece 1 saat 53 dakika da 17 bin kişinin imza atma sebebi ile CS GO hemen yeni yama ile yapılan saygısızlıkları önledi ve Türk oyuncularından bu şekilde özür dilediğini dile getirebiliriz.
  • 21-02-2016, 21:50:49
    #53
    Üyeliği durduruldu
    @MSTURAN; Zorla oynatmıyorlar mesela ben girmiyorum oynamıyorum, ha bu demek degildir ki item yada skin alıp satmıyorum. Ama konudada söylediğim gibi BENİM için bir süre cs:go bitmiştir, ölmez sag kalırsam 2017 de tekrar düşünürüm. FAKAT şunu söylemek istiyorum valve corporation Türklerden dersini aldı. konuda kapandı..
  • 21-02-2016, 22:48:52
    #54
    Para kazanacağız diye 50 tane güncelleme 50 tane kasa getiriyorlar. Oyun gerçekten çok güzel ama böyle giderse yavaş yavaş kan kaybedecekler.

    Dipnot: Rütbem mg2 oynamak isteyen arkadaşlar olursa beraber oynayabiliriz. Rank sistemi değişmiş bıraktığımda lem'di 3 ay oldu oynamayalı tekrar başladım.