MSTURAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu olayı öğrendiğimden beri tüm silah skinlerimi sattım ve oyunu listemden dahi kaldırdım. Düzeltilse bile bilerek yapıldığı açıkca ortadadır buna müsamma gösteren yetkililer de en az yapan kadar suçludur.

6 yıldır oynadığım oyunu an itibari ile bıraktım. Ruslara karşı böyle bi müdahalede bulunsa Dünyayı ayağa kaldırırlardı ama ne yazıkkı bize yapıldığında ancak bu şekilde öğrenebiliyoruz.

Böyle bir bilgi paylaşımı yaptığı için @Dksy arkadaşı tebrik ederim.
Hocam ne atamıza nede ulusal değerlerimize ALLAH a şükür laf ettirmeyiz. her zaman tepkimizi koyarız.

Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 Dakikada beni atatürk düşmanı ilan ettiğin için tebrik ederim. Yazdıklarımla bunu çıkartan bi adama açıklama yapmam.
Est.. hocam.. selametle.