Geb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya ben anlamıyorum bu ecnebileri. Sadece Valve için de konuşmuyorum. Bütün ecnebi dizileri olsun filmleri olsun Türkiye'yi hakir görme, küçük düşürme çabaları. Biz de sürekli bunları izliyor ve oynuyoruz. Ciddi ciddi Steam ve Valve şu Türkiye'de ki piyasayı başka hiç bir yerde bulamaz. Biz girmesek adamlar para kazanamaz o derece. Şuan bilgisayar kullanıcılarının yarısında neredeyse Steam var ve bu CS:GO sayesinde.

Gerçekten bu durum insanın canını sıkıyor bu adamlara bir ders vermek gerek diye düşünüyorum ben de Erdal abi gibi...
Güran kardeşim, CS GO yeni yamasında gelişen Ulusal değerlere saygısızlıktan sonra tahmini olarak yüz binlerce CS GO Türk oyuncuları serverı terk etmesi üzerine yapılan hızlı araştırma sonucun da Türkiye’nin gündemini takip ettiklerini dile getirebiliriz. Bu tür bilgiler en kısa zaman içerisin de elimize CS GO editörleri tarafından ulaşıldığını da söyleyebiliriz. Elbette Türk milleti Ulu Önderi ve bir çok yemek anlayışı ile şaka manasında da olsa dalga geçtirmez! Türk milletinin yaptığı anketler sonucun da Dünya’da duyulan bu olay sonrasın da en büyük anketin Channel ‘ de olduğunu ve sadece 1 saat 53 dakika da 17 bin kişinin imza atma sebebi ile CS GO hemen yeni yama ile yapılan saygısızlıkları önledi ve Türk oyuncularından bu şekilde özür dilediğini dile getirebiliriz.