Ya ben anlamıyorum bu ecnebileri. Sadece Valve için de konuşmuyorum. Bütün ecnebi dizileri olsun filmleri olsun Türkiye'yi hakir görme, küçük düşürme çabaları. Biz de sürekli bunları izliyor ve oynuyoruz. Ciddi ciddi Steam ve Valve şu Türkiye'de ki piyasayı başka hiç bir yerde bulamaz. Biz girmesek adamlar para kazanamaz o derece. Şuan bilgisayar kullanıcılarının yarısında neredeyse Steam var ve bu CS:GO sayesinde.

Gerçekten bu durum insanın canını sıkıyor bu adamlara bir ders vermek gerek diye düşünüyorum ben de Erdal abi gibi...