• 20-02-2016, 19:14:52
    #28
    Hocam bence boykot etmişken bırakın gitsin.Canınız sıkıldığında en azından tarih,genel kültür ile ilgili kitaplar okuyarak tarihinizi ve genel kültür bilgi havzanızı artırın.

    Ben eskiden CS oynarken babam odama geldiğinde dediği şey:

    "Artık bırak bu oyunları sen o adamı yüz kere öldürdün o adam yine orada.Yine yüz kere öldüreceksin yine orada."
  • 20-02-2016, 20:24:43
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Maybell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence boykot etmişken bırakın gitsin.Canınız sıkıldığında en azından tarih,genel kültür ile ilgili kitaplar okuyarak tarihinizi ve genel kültür bilgi havzanızı artırın.

    Ben eskiden CS oynarken babam odama geldiğinde dediği şey:

    "Artık bırak bu oyunları sen o adamı yüz kere öldürdün o adam yine orada.Yine yüz kere öldüreceksin yine orada."
    Hocam buda sizin düşünceniz saygı duyarım, değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
  • 20-02-2016, 20:43:59
    #30
    Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam buda sizin düşünceniz saygı duyarım, değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
    Vakit bulursanız 20 Şubat 2016 tarihli Jahrein'in twitch yayınının başını izlemenizi tavsiye ederim. Yaklaşık 30. dakikalarda falan mapla ilgili uzun süre konuşuyor. Videosunu bulursam eklerim hocam, gerçekten olayların neden bu hâle geldiğini anlatıyor.
  • 20-02-2016, 20:47:49
    #31
    Üyeliği durduruldu
    AtomCmyLMz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vakit bulursanız 20 Şubat 2016 tarihli Jahrein'in twitch yayınının başını izlemenizi tavsiye ederim. Yaklaşık 30. dakikalarda falan mapla ilgili uzun süre konuşuyor. Videosunu bulursam eklerim hocam, gerçekten olayların neden bu hâle geldiğini anlatıyor.
    Olur hocam. Hep birlik izleriz tabiki de, teşekkür ederim.
  • 20-02-2016, 20:57:52
    #32
    İyi ki hepimiz tepkimizi koyduk steam de kaldırdı, paylaşım ve destek için teşekkürler erdal abi.
  • 20-02-2016, 21:23:34
    #33
    Üyeliği durduruldu
    stronger17 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi ki hepimiz tepkimizi koyduk steam de kaldırdı, paylaşım ve destek için teşekkürler erdal abi.
    Evet çok iyi yaptık kardeşim, Np Rc.
  • 20-02-2016, 21:32:40
    #34
    Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet çok iyi yaptık kardeşim, Np Rc.
    Bizzat moderatörlerine sordum, kendileri eklemeyeceklerini söylediler videolarını. Oturdum uğraştım kestim mestim attım videoyu argo ve küfürlü konuşmalar olabilir ama olayı bu 10 dakika içerisinde güzel özetlediğini düşünüyorum hocam.


    https://www.youtube.com/watch?v=QVI8CWzWHOk
  • 20-02-2016, 21:42:43
    #35
    Bu şekilde ulusal değerlerimiz ile alay etmeleri gerçekten çok saygısızca bende oyunu boykot ediyorum
  • 20-02-2016, 21:43:55
    #36
    Üyeliği durduruldu
    @AtomCmyLMz; Bitanesin hocam çok teşekkürler inan ben bile şaşkınım şuan.