Hocam bence boykot etmişken bırakın gitsin.Canınız sıkıldığında en azından tarih,genel kültür ile ilgili kitaplar okuyarak tarihinizi ve genel kültür bilgi havzanızı artırın.
Ben eskiden CS oynarken babam odama geldiğinde dediği şey:
"Artık bırak bu oyunları sen o adamı yüz kere öldürdün o adam yine orada.Yine yüz kere öldüreceksin yine orada."
Hocam buda sizin düşünceniz saygı duyarım, değerli yorumunuz için teşekkür ederim.