• 21-02-2016, 23:24:45
    #55
    Üyeliği durduruldu
    AllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para kazanacağız diye 50 tane güncelleme 50 tane kasa getiriyorlar. Oyun gerçekten çok güzel ama böyle giderse yavaş yavaş kan kaybedecekler.

    Dipnot: Rütbem mg2 oynamak isteyen arkadaşlar olursa beraber oynayabiliriz. Rank sistemi değişmiş bıraktığımda lem'di 3 ay oldu oynamayalı tekrar başladım.
    CS:GO kan kaybetmez hocam sanmıyorum, biz türkler sesimizi duyurmak istedik duyurduk da ve özür dilediler konu kapandı.

    Gelelim sizin yazdıklarınıza, yeni kasa ile birlikte wildfire campaign ve gemini campaign oyun seçenekleri ile 50 adete yakın yeni görev bence iyi bir güncelleme düşüncesindeyim.
  • 22-02-2016, 00:13:01
    #56
    Dksy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CS:GO kan kaybetmez hocam sanmıyorum, biz türkler sesimizi duyurmak istedik duyurduk da ve özür dilediler konu kapandı.

    Gelelim sizin yazdıklarınıza, yeni kasa ile birlikte wildfire campaign ve gemini campaign oyun seçenekleri ile 50 adete yakın yeni görev bence iyi bir güncelleme düşüncesindeyim.
    İlla çeşitlilik olacak yoksa zaten oyun sıkıcı olur fakat, sürekli kısa sürede güncelleme geldiğinden problem oluyor, boyutu ayrı dert eski itemlerin fiyatını yerle bir etmesi ayrı bir dert, maplar ve yeni görevler güzel o konuda haklısınız.
  • 22-02-2016, 08:36:54
    #57
    Her oyun gibi buda güncellendikçe insanı kendinden kopartıyor , ben bu atatürk vs olayını görmedim hiç .

    Yeni sistemde rekabetçide oyundan oyuncuda atsan atarken oy kullansan 6 gün ban yiyosun .

    6 gün banım vardı açıldı girdim oyuna tek, adamlar hiç bişey olmadan ilk raund attılar beni yine 6 gün ban , bendemi sorun aceba .

    Ayrıca yeni operasyon jetonu aldım bir görev bitiriyorum 17 saat sonra 2. görev açılıyor varmı böyle bir dava ya , para veriyoruz alıyoruz süre sınırı koyuyor

    Ayar oldum girmiyorum , bizim girip girmememiz çokta önemli değil cs go hiç bir zaman ışığını kaybetmeyecek bir oyun hep hata hep hile olsa gen milyonlar oynar .
  • 22-02-2016, 09:44:41
    #58
    Üyeliği durduruldu
    AllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlla çeşitlilik olacak yoksa zaten oyun sıkıcı olur fakat, sürekli kısa sürede güncelleme geldiğinden problem oluyor, boyutu ayrı dert eski itemlerin fiyatını yerle bir etmesi ayrı bir dert, maplar ve yeni görevler güzel o konuda haklısınız.
    Şunu bilmeni isterim Cs:Go ilk olarak Half-Life ismiyle 1996 da hayatımıza girdi, bu oyunun iki yazılımcısı newell ve mike harrington eski microsoft çalışanları, demem şu ki işi iyi bilen bir kadroya sahipler. İtem ve skin fiyatlarındaki artışta normal bence.

    CEVAP: Kullanıcılardan gelen istek öneri ve şikayetlere göre güncelleme yapıp yeni sürümleri bizlere sunuyorlar.

    SONUC ORTADA : Valve Corporation (Eski Adıyla Valve Software) Daha ötesi yok.

    Lone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her oyun gibi buda güncellendikçe insanı kendinden kopartıyor , ben bu atatürk vs olayını görmedim hiç .

    Yeni sistemde rekabetçide oyundan oyuncuda atsan atarken oy kullansan 6 gün ban yiyosun .

    6 gün banım vardı açıldı girdim oyuna tek, adamlar hiç bişey olmadan ilk raund attılar beni yine 6 gün ban , bendemi sorun aceba .

    Ayrıca yeni operasyon jetonu aldım bir görev bitiriyorum 17 saat sonra 2. görev açılıyor varmı böyle bir dava ya , para veriyoruz alıyoruz süre sınırı koyuyor

    Ayar oldum girmiyorum , bizim girip girmememiz çokta önemli değil cs go hiç bir zaman ışığını kaybetmeyecek bir oyun hep hata hep hile olsa gen milyonlar oynar .
    ATATÜRK mevzusu kapandı. Gelelim senin sorununa.

    Normalde 3 Görev yapıldıktan sonra 24 saatte bir görev bekleme süresi oluyor. Yapmadıkça bu tekrar üst üste ekleniyor. Mesela ilk görevi pazartesi 8 de yaptı 10 da bitirdi 3 görevi. Salı günü 8 de ilk görev gelir 9 da 2. 10 da 3. görev açılır gibi bu mantıkta gidiyor.

    Ayrıca daha önce çok ban yediysen CS:GO otomatikmen arkasından gelen ilk kickte yine banlar.
    Ama ilk rounddan kicklendiğini farkederse o admalarında ban yeme riski var BİTTİ.
  • 22-02-2016, 18:42:17
    #59
    Erdal abinin dediği gibi hepimiz tepkimizi koyunca cs:go özür diledi ve konu kapandı. Yaşasın Türklerin Gücü
  • 22-02-2016, 20:43:50
    #60
    Üyeliği durduruldu
    AldenMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erdal abinin dediği gibi hepimiz tepkimizi koyunca cs:go özür diledi ve konu kapandı. Yaşasın Türklerin Gücü
    Bize birlik olmak yakışırdı, olduk ve başardık.
  • 22-02-2016, 22:10:03
    #61
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu haritayı kimler hazırlamış acaba_?
  • 22-02-2016, 22:31:03
    #62
    Üyeliği durduruldu
    ukayl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu haritayı kimler hazırlamış acaba_?
    Rus olduğu iddası var.
    CS:Go içerisinde Atatürk'e çirkin ifadelerin kullanıldığı haritayı tasarlayan kişinin kim olduğu bilinmiyor @ukayl; Hocam counter strike, açık kaynaklı bir oyun olduğu için ilgilenen herkes kendi oyun haritasını tasarlayıp satışa çıkarabiliyor vesselam.
  • 22-02-2016, 23:03:27
    #63
    ukayl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu haritayı kimler hazırlamış acaba_?
    Haritayı hazırlayan 2 Rus. Hatta bir Türk kardeşimiz yamadan sonra yazmış yorum olarak, Rus arkadaşlar da özür dilediler. Diğer ülke liderleri ile dalga geçilen çok video, platform var. Türkleri de öyle düşünmüşler. Tepkiler sonrası son derece üzgün olduklarını belirtip haritayı atölyeden kaldırdılar zaten. CS:GO yapımcıları da yolladığı 126 MB boyutundaki güncelleme ile de_mikla haritasındaki tüm sıkıntılı içeriği kaldırdı.