Her oyun gibi buda güncellendikçe insanı kendinden kopartıyor , ben bu atatürk vs olayını görmedim hiç .
Yeni sistemde rekabetçide oyundan oyuncuda atsan atarken oy kullansan 6 gün ban yiyosun .
6 gün banım vardı açıldı girdim oyuna tek, adamlar hiç bişey olmadan ilk raund attılar beni yine 6 gün ban , bendemi sorun aceba .
Ayrıca yeni operasyon jetonu aldım bir görev bitiriyorum 17 saat sonra 2. görev açılıyor varmı böyle bir dava ya , para veriyoruz alıyoruz süre sınırı koyuyor
Ayar oldum girmiyorum , bizim girip girmememiz çokta önemli değil cs go hiç bir zaman ışığını kaybetmeyecek bir oyun hep hata hep hile olsa gen milyonlar oynar .