AldenMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Erdal abinin dediği gibi hepimiz tepkimizi koyunca cs:go özür diledi ve konu kapandı. Yaşasın Türklerin Gücü
Bize birlik olmak yakışırdı, olduk ve başardık.