MSTURAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Counter-strike 1.5'den bu yana profesyonel olarak oynadığım sene zarfını belirttim.

O kadar yazı yazmışım gelmiş neye kafasını yormuş
Hocam güldürdünüz beni ya.