• 10-09-2015, 00:26:15
    #37
    Üyeliği durduruldu
    hocam kesinlikle yüksek model almayın kendimden biliyorum baba yadigarı spring benden cok cekmişti. spring kadar düşük bir model olmasa da clio tarzı palıo tarzı dizel bir araç işinizi görür. paranız kenarda dursun 1 yıla zaten ögrenırsınız. saha sola carpma etme vurma ilk baslarda olacaktır. park esnasında sorunlar flan 2015 model arabanın degeri de bir haylı düşer. hiç o topa girmeden iyice ögrenip kalitelı bir araç almak gerekir diye düşünüyorum.
  • 10-09-2015, 00:51:16
    #38
    Pendikdeysen ayarliyalim hocam hic sorun yok
  • 10-09-2015, 03:00:50
    #39
    trafiğin olağan akışına ayak uydurman maksimum 1 ayını alır rahat ol
  • 10-09-2015, 05:12:33
    #40
    facebookhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar arkadaşlar bundan 2 sene önce kadar ehliyet aldım lakin annemde babamda araba olmadığı için ne merakım oldu ne de kimsenin arabasını rica etmedim
    ehliyet alacagım zaman cevremdeki insanlarla aksam saati biraz çalıştık düz viteste kursta calıstık derken ilk sınavda direk ehliyeti aldım
    o günden sonra bi merak sardı araclara ama kımseden arabanı versene bi tur atayım der gıbı rıca etmedim
    para biriktirmeye başladım güzelde bi para biriktirdim dünde 7 aylık 7 bin kmlik bi arac için el sıkıştık arac otomatık 2015 kasa bi arac ama benim kafamda ne ıstanbul yollarında tecrube var ne de dediğim gibi deneyim
    sizce gidip direk böyle bi araçtan başlayıp 1-2 hafta gec saatlerde cıkıp kendimi geliştirmeye mı çalışayım yoksa daha düşük fiyatlı araçlara mı bakayım
    benimkide merak heves falan derken 2014-2015 kasalara kadar cıktım
    araçı almak için kimseden maddi destekte istemedim

    Hocam sana kısaca şöyle söyleyeyim ;
    Ben 2 yıldır araba kullanıyorum.Adana'dayım. Kendimi güzel kontrollü bir sürücü sanırdım taa ki geçen hafta istanbula gelene kadar. İstanbul trafiğindeki en kötü sürücü benden iyidir yani trafiğin akışı gidişi vs diğer illere göre gerçekten kafa karıştırıcı ve istanbulda araba sürmek cesaret ister. İlk önce bulunduğunuz semtten başlayabilirsiniz misal gece çıkın yollar boşken direksiyonunuzu geliştirin dönemeçleri bol olan yerlere girin çıkın 1-2 bu şekilde gezseniz hem arabaya alışırsınız hemde kendinizi direksiyon başında geliştirirsiniz. 2-3 gün sonrada trafik olsun fakat aşırı değil saati denk getirip normal bir trafik akışına çıkın dur kalklı ani duruşlu vs. 1 hafta bu şekilde sürün sonrasında normal istanbul trafiğine çıkacagınızı düşünüyorum.

    Ama gerçekten istanbulda araba sürmek cesaret işi.
    Kesinlikle yüksek model almalısınız 1 haftada alışacaksınız. e siz yeni sürücü olacaksınız sonuçta 200 yapacak haliniz yok en fazla tamponu düşürürsünüz, ufak sıyrıklar olur, çizilir vs gidipte bana 10 bin liraya doğan şahin almayın zaten her ay tampon parası sanayide gider.


    Not : şu yüksek model almayın diyenleri anlayamıyorum.
  • 10-09-2015, 13:03:53
    #41
    Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sana kısaca şöyle söyleyeyim ;

    Ben 2 yıldır araba kullanıyorum.Adana'dayım. Kendimi güzel kontrollü bir sürücü sanırdım taa ki geçen hafta istanbula gelene kadar. İstanbul trafiğindeki en kötü sürücü benden iyidir yani trafiğin akışı gidişi vs diğer illere göre gerçekten kafa karıştırıcı ve istanbulda araba sürmek cesaret ister. İlk önce bulunduğunuz semtten başlayabilirsiniz misal gece çıkın yollar boşken direksiyonunuzu geliştirin dönemeçleri bol olan yerlere girin çıkın 1-2 bu şekilde gezseniz hem arabaya alışırsınız hemde kendinizi direksiyon başında geliştirirsiniz. 2-3 gün sonrada trafik olsun fakat aşırı değil saati denk getirip normal bir trafik akışına çıkın dur kalklı ani duruşlu vs. 1 hafta bu şekilde sürün sonrasında normal istanbul trafiğine çıkacagınızı düşünüyorum.



    Ama gerçekten istanbulda araba sürmek cesaret işi.

    Kesinlikle yüksek model almalısınız 1 haftada alışacaksınız. e siz yeni sürücü olacaksınız sonuçta 200 yapacak haliniz yok en fazla tamponu düşürürsünüz, ufak sıyrıklar olur, çizilir vs gidipte bana 10 bin liraya doğan şahin almayın zaten her ay tampon parası sanayide gider.




    Not : şu yüksek model almayın diyenleri anlayamıyorum.

    Hocam arac leon 2014 kasa 7 bin kmde 2015 subat cikisli 3 gundur mahale arasinda kullaniyorum haftasonuna kadar boyle devam etmeyi dusunuyorum bakalim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 10-09-2015, 14:46:58
    #42
    Arabayı alırken bir tanıdığınız ile gidin, hasar kaydı vs. var mı bakın.
    Yeni model olması durumunuzu zorlamıyorsa her zaman daha iyidir. Birkaç gün boş yollarda aracı tanısanız çok rahat trafiğe çıkarsınız.
  • 14-09-2015, 21:05:49
    #43
    facebookhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam arac leon 2014 kasa 7 bin kmde 2015 subat cikisli 3 gundur mahale arasinda kullaniyorum haftasonuna kadar boyle devam etmeyi dusunuyorum bakalim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    sonuç nedir hocam trafiğe çıktınız mı ? merak ettim. sonuçlar neler ? tek yapmanız gereken acil bir durumda gazla freni karıştırmamanız gerisi pek önemli değil zaten direksiyonunuz arabanıza alışmakla gelişir.
  • 14-09-2015, 23:04:01
    #44
    Hocam yapacağın şeyi söyleyeyim. Ben Kurtköy ugetam ve emsey etrafında sınava girdik. Yol bomboş. Çok iyi pratik yapabilirsin. Şahsen ben olsam son model almazdım. palio,tipo veya uno alırdım. Hem masrafı az hem de arabayı çizsen tınlamazsın Ama almışsın sanırım. Bize hayırlı uğurlu olsun demek düşer.
  • 15-09-2015, 18:46:35
    #45
    erhanby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yapacağın şeyi söyleyeyim. Ben Kurtköy ugetam ve emsey etrafında sınava girdik. Yol bomboş. Çok iyi pratik yapabilirsin. Şahsen ben olsam son model almazdım. palio,tipo veya uno alırdım. Hem masrafı az hem de arabayı çizsen tınlamazsın Ama almışsın sanırım. Bize hayırlı uğurlu olsun demek düşer.
    Hocam ben ona biraz karşıydım palio tipoya o yuzden hıc tercıh etmedım
    ugetamın ordan bende ehlıyetı aldım 2 yıl once rahat bi yol

    Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuç nedir hocam trafiğe çıktınız mı ? merak ettim. sonuçlar neler ? tek yapmanız gereken acil bir durumda gazla freni karıştırmamanız gerisi pek önemli değil zaten direksiyonunuz arabanıza alışmakla gelişir.
    salı aracı aldım pazartesıne kadar kaskoyu yaptıramadım gelen teklıfler cok yuksektı kaskoda
    kaskoyu yaptırmayınca anayollara fazla cıkmadım cevrede gelısıp dıreksıyona alıstım
    pazartesı sabah kaskoyu yaptırıp pendikten şileye 35 dakika gibi bi sürede gittim suan arabada bi sıkıntı yok çevremdeki insanlar sıfır mı aldın diyorlar kmye bakana kadar aracta suanlık bi sıkıntı yok kullanımdada alıştım yavaş yavaş
    zaten otomatiğin rahatlığı carting gibi sadece etrafta lastikler yok