araba kullanma tecrübesi olmadan araba satın almak
45
●2.136
- 10-09-2015, 00:26:15Üyeliği durdurulduhocam kesinlikle yüksek model almayın kendimden biliyorum baba yadigarı spring benden cok cekmişti. spring kadar düşük bir model olmasa da clio tarzı palıo tarzı dizel bir araç işinizi görür. paranız kenarda dursun 1 yıla zaten ögrenırsınız. saha sola carpma etme vurma ilk baslarda olacaktır. park esnasında sorunlar flan 2015 model arabanın degeri de bir haylı düşer. hiç o topa girmeden iyice ögrenip kalitelı bir araç almak gerekir diye düşünüyorum.
- 10-09-2015, 05:12:33facebookhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sana kısaca şöyle söyleyeyim ;
Ben 2 yıldır araba kullanıyorum.Adana'dayım. Kendimi güzel kontrollü bir sürücü sanırdım taa ki geçen hafta istanbula gelene kadar. İstanbul trafiğindeki en kötü sürücü benden iyidir yani trafiğin akışı gidişi vs diğer illere göre gerçekten kafa karıştırıcı ve istanbulda araba sürmek cesaret ister. İlk önce bulunduğunuz semtten başlayabilirsiniz misal gece çıkın yollar boşken direksiyonunuzu geliştirin dönemeçleri bol olan yerlere girin çıkın 1-2 bu şekilde gezseniz hem arabaya alışırsınız hemde kendinizi direksiyon başında geliştirirsiniz. 2-3 gün sonrada trafik olsun fakat aşırı değil saati denk getirip normal bir trafik akışına çıkın dur kalklı ani duruşlu vs. 1 hafta bu şekilde sürün sonrasında normal istanbul trafiğine çıkacagınızı düşünüyorum.
Ama gerçekten istanbulda araba sürmek cesaret işi.
Kesinlikle yüksek model almalısınız 1 haftada alışacaksınız. e siz yeni sürücü olacaksınız sonuçta 200 yapacak haliniz yok en fazla tamponu düşürürsünüz, ufak sıyrıklar olur, çizilir vs gidipte bana 10 bin liraya doğan şahin almayın zaten her ay tampon parası sanayide gider.
Not : şu yüksek model almayın diyenleri anlayamıyorum. - 10-09-2015, 13:03:53Shrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam arac leon 2014 kasa 7 bin kmde 2015 subat cikisli 3 gundur mahale arasinda kullaniyorum haftasonuna kadar boyle devam etmeyi dusunuyorum bakalim
Sent from my iPhone using Tapatalk - 10-09-2015, 14:46:58Arabayı alırken bir tanıdığınız ile gidin, hasar kaydı vs. var mı bakın.
Yeni model olması durumunuzu zorlamıyorsa her zaman daha iyidir. Birkaç gün boş yollarda aracı tanısanız çok rahat trafiğe çıkarsınız. - 14-09-2015, 21:05:49sonuç nedir hocam trafiğe çıktınız mı ? merak ettim. sonuçlar neler ? tek yapmanız gereken acil bir durumda gazla freni karıştırmamanız gerisi pek önemli değil zaten direksiyonunuz arabanıza alışmakla gelişir.facebookhizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2015, 23:04:01Hocam yapacağın şeyi söyleyeyim. Ben Kurtköy ugetam ve emsey etrafında sınava girdik. Yol bomboş. Çok iyi pratik yapabilirsin. Şahsen ben olsam son model almazdım. palio,tipo veya uno alırdım. Hem masrafı az hem de arabayı çizsen tınlamazsın
Ama almışsın sanırım. Bize hayırlı uğurlu olsun demek düşer.
- 15-09-2015, 18:46:35Hocam ben ona biraz karşıydım palio tipoya o yuzden hıc tercıh etmedımerhanby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ugetamın ordan bende ehlıyetı aldım 2 yıl once rahat bi yol
salı aracı aldım pazartesıne kadar kaskoyu yaptıramadım gelen teklıfler cok yuksektı kaskodaShrin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaskoyu yaptırmayınca anayollara fazla cıkmadım cevrede gelısıp dıreksıyona alıstım
pazartesı sabah kaskoyu yaptırıp pendikten şileye 35 dakika gibi bi sürede gittim suan arabada bi sıkıntı yok çevremdeki insanlar sıfır mı aldın diyorlar kmye bakana kadar aracta suanlık bi sıkıntı yok kullanımdada alıştım yavaş yavaş
zaten otomatiğin rahatlığı carting gibi sadece etrafta lastikler yok
Ama almışsın sanırım. Bize hayırlı uğurlu olsun demek düşer.
