Hocam yapacağın şeyi söyleyeyim. Ben Kurtköy ugetam ve emsey etrafında sınava girdik. Yol bomboş. Çok iyi pratik yapabilirsin. Şahsen ben olsam son model almazdım. palio,tipo veya uno alırdım. Hem masrafı az hem de arabayı çizsen tınlamazsın Ama almışsın sanırım. Bize hayırlı uğurlu olsun demek düşer.