hocam kesinlikle yüksek model almayın kendimden biliyorum baba yadigarı spring benden cok cekmişti. spring kadar düşük bir model olmasa da clio tarzı palıo tarzı dizel bir araç işinizi görür. paranız kenarda dursun 1 yıla zaten ögrenırsınız. saha sola carpma etme vurma ilk baslarda olacaktır. park esnasında sorunlar flan 2015 model arabanın degeri de bir haylı düşer. hiç o topa girmeden iyice ögrenip kalitelı bir araç almak gerekir diye düşünüyorum.