• 06-09-2015, 12:36:57
    #28
    bende E sınıf ehliyet var ama kullanmyı bilmiyordum duşuk model alıp riske giriceğine benim gibi yap ankarada 2009 opel corsa aldım tertemiz 29 bin tl korkma araba senin bi bilen al 1-2 hafta yanında takıl tam ogren benim gibi 4 ay oldu aldım ilk 1 ay korka korka surdum şimdi şehir içi dışı trafiğine akıyorum araba senin oldugu için fazla korkmuyor insan arabayı almasa idim sanırım bu kadara rahat ogrenemzdim internet parasi ile aldım bu arada internet saolsun hem üniversitemi okudum hem arabamı aldım üniversitede ayrı bir havanda oluyor üniversiteye araba ile girmek yasaktı arabayı aldığım gun serbest oldu
  • 07-09-2015, 01:55:09
    #29
    Hocam korkarsanız hiç süremezsiniz bişey olmaz Allah(c.c.)'ın izniyle de çık yola. korkarsan hiçbirşey yapamazsın.
  • 07-09-2015, 11:53:59
    #30
    Aman hocam zaten fazlasiyla acemi var trafikde bide sen gelip baskalarinin malini canini riske atma
  • 07-09-2015, 13:32:59
    #31
    hocam bende bu durumdayken aldım 2 ay olucak alıştım baya, otomatik vites alırsan tadından yenmez
  • 08-09-2015, 14:57:49
    #32
    araçı aldım arkadaşlar herkese teşekkürler yorumlarınızı tek tek okudum katkılarınızdan dolayı çok sağolun
  • 09-09-2015, 11:37:26
    #33
    İki arkadaşım aktif şoförlükleri olmadığı halde araba aldılar. Maşallah şimdi gayet iyiler. Biri 2 yaşında, diğeri 7 yaşında araç aldı. Cesaretiniz ve dikkatiniz varsa sorun olmaz.
  • 09-09-2015, 23:10:30
    #34
    hocam yazdığınıza göre mantıklı olarak 2.el bir araç alın kendinizi geliştirin ardından yeni kasa araçlara bakın
  • 09-09-2015, 23:32:42
    #35
    Istan ul pendik taraflarindaysan ucretsiz ders veririm sana ben 1.5 yil once aldim alir almaz da abim askere gitti kimse ogretmedi ben sifir arabada acemiligimi attim bende otomatik kullaniyorum
  • 10-09-2015, 00:17:21
    #36
    ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Istan ul pendik taraflarindaysan ucretsiz ders veririm sana ben 1.5 yil once aldim alir almaz da abim askere gitti kimse ogretmedi ben sifir arabada acemiligimi attim bende otomatik kullaniyorum
    evet ustam pendikte oturuyorum sagolsun abım ve arkadaşlarım destek oldu 2 gundur baya bı kullandım ve bekledıgımden daha ıyı hıssedıyorum aracın basına bır sey gelse kımse laf yapmayacak tek uzulen ben olurum kendı ımkanlarımla aldıgım ıcın