Istan ul pendik taraflarindaysan ucretsiz ders veririm sana ben 1.5 yil once aldim alir almaz da abim askere gitti kimse ogretmedi ben sifir arabada acemiligimi attim bende otomatik kullaniyorum
evet ustam pendikte oturuyorum sagolsun abım ve arkadaşlarım destek oldu 2 gundur baya bı kullandım ve bekledıgımden daha ıyı hıssedıyorum aracın basına bır sey gelse kımse laf yapmayacak tek uzulen ben olurum kendı ımkanlarımla aldıgım ıcın