bende E sınıf ehliyet var ama kullanmyı bilmiyordum duşuk model alıp riske giriceğine benim gibi yap ankarada 2009 opel corsa aldım tertemiz 29 bin tl korkma araba senin bi bilen al 1-2 hafta yanında takıl tam ogren benim gibi 4 ay oldu aldım ilk 1 ay korka korka surdum şimdi şehir içi dışı trafiğine akıyorum araba senin oldugu için fazla korkmuyor insan arabayı almasa idim sanırım bu kadara rahat ogrenemzdim

internet parasi ile aldım bu arada internet saolsun hem üniversitemi okudum hem arabamı aldım üniversitede ayrı bir havanda oluyor üniversiteye araba ile girmek yasaktı arabayı aldığım gun serbest oldu