Öncelikler selamlar ve hayırlı olsun. Umarım kazasız belasız mutlu günlerde kullanırsınız.

Yalnız yorumlarda dikkatimi çekti ; Maddiyattan bağımsız konuşuyorum... ama sonuçta bu oyuncak veya teknolojik bir alet falan değil ki önce kötüsünü al, elin alışınca iyisini alırsın denilebilsin... Hem kendi canımız hem de başkasının canı söz konusu...Alabildiğimiz kadar donanımlı bir araç almakta fayda var...

Tamam maddi durum Albea, Tipo almayı gerektiriyordur alırsın. Ama iyi bir araç alabilecek adama git Tipo da öğren demek "git onda dene , ölmez öğrenirsen iyisini alırsın" demek gibi geliyor bana

Ayrıca otomatik vitesli bir araç almanız çok iyi olmuş. Şu saatten sonra manuel zaten tam bir hamallık.