Bende yaklaşık 2 yıl boyunca erişkin sultan papağını alıp besledim. Malum o zamanlar bu işleri çok bilmiyordum. Yavru iken almadım. Aldığımız papağanı da başkası alıp geri vermiş sanırsam. Hayvan çok ürkmüş. Eve getirdiğimizde hep saldırdı. Kanatmadık yerimizi bırakmadı. Eski sahipleri naptıysa artık hayvana bu kadar yabani olmuş.
Zamanla alıştı komutları öğrettik. Gel git diyince yapmaya başladı. Ancak bir tek konuşturamadım

Sanırsam 10 kelimelik hafızaları varmış ancak 1 kelime bile öğretememiştim. Ayrıca yabaniliği hep vardı. Doğru düzgün sevdirmiyordu. Bizde başka arkadaşımıza verdik o akıllı arkadaşımızda salmış malesef.
Papağan alırken kesinlikle yavru olarak almanızı tavsiye ediyorum.