• 10-08-2015, 22:04:54
    #19
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birgün kapı çaldı arkadaşım cebine 2 tane muhabbet kuşu yavrusu koymuş. Annesi öldü bakarmısın dedi kabul ettim bebe bisküvisi ile su veya süt hatırlamıyorum un haline getirince sulandırıyordum onunla besledim bi süre çok zevkli oluyor
    Aman süt ve bebe bisküvisi olmaz. Özellikle süt olmaz. Muhabbetler ve papağanlar sütü sindiremez. Ölebilirler. Aşağıdaki linkte senin gibi yavru muhabbet besleyen biri var. Onun yaptıklarından faydalanabilirsin.

    http://www.sultanpapaganlari.com/kon...istiyorum.html
  • 11-08-2015, 18:34:03
    #20
    Çok tatlılar ya. Hocam bunun sevabı çok büyük ya. Hele ki 3. kuş alışmış artık nasıl da istiyor. Bardağa tırmanacak nerdeyse.
  • 11-08-2015, 18:40:11
    #21
    Çok beğendim hocam, şimdi sağlık durumları nasıl
  • 11-08-2015, 19:55:01
    #22
    misracomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anne ve babalarının beslemeyi bıraktığı 4 sultan papağanı yavrumuza bakma işi bana düştü. 4 saatte bir beslenmek isteyen minikleri elle beslerken videoya aldım bugün


    https://www.youtube.com/watch?v=mgu2LZLvt5g


    Bunlarda yeni yumurta yapma telaşına(!) düşen o kötü anne baba

    https://i.hizliresim.com/d237an.jpg
    Bende yaklaşık 2 yıl boyunca erişkin sultan papağını alıp besledim. Malum o zamanlar bu işleri çok bilmiyordum. Yavru iken almadım. Aldığımız papağanı da başkası alıp geri vermiş sanırsam. Hayvan çok ürkmüş. Eve getirdiğimizde hep saldırdı. Kanatmadık yerimizi bırakmadı. Eski sahipleri naptıysa artık hayvana bu kadar yabani olmuş.

    Zamanla alıştı komutları öğrettik. Gel git diyince yapmaya başladı. Ancak bir tek konuşturamadım Sanırsam 10 kelimelik hafızaları varmış ancak 1 kelime bile öğretememiştim. Ayrıca yabaniliği hep vardı. Doğru düzgün sevdirmiyordu. Bizde başka arkadaşımıza verdik o akıllı arkadaşımızda salmış malesef.

    Papağan alırken kesinlikle yavru olarak almanızı tavsiye ediyorum.
  • 11-08-2015, 20:25:40
    #23
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok tatlılar ya. Hocam bunun sevabı çok büyük ya. Hele ki 3. kuş alışmış artık nasıl da istiyor. Bardağa tırmanacak nerdeyse.
    endeline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok beğendim hocam, şimdi sağlık durumları nasıl
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yaklaşık 2 yıl boyunca erişkin sultan papağını alıp besledim. Malum o zamanlar bu işleri çok bilmiyordum. Yavru iken almadım. Aldığımız papağanı da başkası alıp geri vermiş sanırsam. Hayvan çok ürkmüş. Eve getirdiğimizde hep saldırdı. Kanatmadık yerimizi bırakmadı. Eski sahipleri naptıysa artık hayvana bu kadar yabani olmuş.

    Zamanla alıştı komutları öğrettik. Gel git diyince yapmaya başladı. Ancak bir tek konuşturamadım Sanırsam 10 kelimelik hafızaları varmış ancak 1 kelime bile öğretememiştim. Ayrıca yabaniliği hep vardı. Doğru düzgün sevdirmiyordu. Bizde başka arkadaşımıza verdik o akıllı arkadaşımızda salmış malesef.

    Papağan alırken kesinlikle yavru olarak almanızı tavsiye ediyorum.
    Yavrularımızın sağlık durumu gayet iyi. 2 saat kadar önce yeni bir video daha çektim. Bu konu üzerinden bu şekilde videolarını ekleyerek büyümelerini gözlemleme imkanı olsun istiyorum. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

    @aTKn94; kesinlikle yavruyken sahiplenmekte fayda var tabi. Asıl sorun ile petshop'takilerin hangisinin yavru, hangisinin yabanı vs olduğunu anlayamamak. Bu nedenle evde üretilmiş kuş sahiplenmek bu tarz sorunları gideriyor.


    https://www.youtube.com/watch?v=cbFV67diwOA
  • 11-08-2015, 20:51:52
    #24
    misracomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavrularımızın sağlık durumu gayet iyi. 2 saat kadar önce yeni bir video daha çektim. Bu konu üzerinden bu şekilde videolarını ekleyerek büyümelerini gözlemleme imkanı olsun istiyorum. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.



    @aTKn94; kesinlikle yavruyken sahiplenmekte fayda var tabi. Asıl sorun ile petshop'takilerin hangisinin yavru, hangisinin yabanı vs olduğunu anlayamamak. Bu nedenle evde üretilmiş kuş sahiplenmek bu tarz sorunları gideriyor.




    https://www.youtube.com/watch?v=cbFV67diwOA

    Aynen hocam. Araştırmadan aldık. Böyle oldu. Ama yinede çok sevmiştim. Çok tatlı hayvanlar ve çok güzel ötüyorlar.

    Şu tatlılığa bak ya [emoji18]


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 11-08-2015, 21:55:50
    #25
    Puhahahhahhaha
    Gözlerine bant çekmiş bide ya.
  • 12-08-2015, 10:00:10
    #26
    misracomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavrularımızın sağlık durumu gayet iyi. 2 saat kadar önce yeni bir video daha çektim. Bu konu üzerinden bu şekilde videolarını ekleyerek büyümelerini gözlemleme imkanı olsun istiyorum. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim.

    @aTKn94; kesinlikle yavruyken sahiplenmekte fayda var tabi. Asıl sorun ile petshop'takilerin hangisinin yavru, hangisinin yabanı vs olduğunu anlayamamak. Bu nedenle evde üretilmiş kuş sahiplenmek bu tarz sorunları gideriyor.


    https://www.youtube.com/watch?v=cbFV67diwOA
    Allah razı olsun senden.
    beslemek için enjektör ihtiyacın olursa ücretsiz olarak istediğin kadar gönderebilirim sana. 5lik 10luk 20lik 50lik.
  • 12-08-2015, 10:05:45
    #27
    Hocam harbiden ilk mesajda, kuşların gözüne neden bant çektin? Evlatlarını reddeden anne babaların dramı gibi olmuş