• 09-08-2015, 23:46:12
    #10
    misracomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yavrular tüylenmeden önce böyle çikin oluyorlar ) Acıktıklarında tam ejderhalar oluyorlar tabi
    süperler ama ya 5 kere izledim
  • 09-08-2015, 23:50:48
    #11
    odamda doğan kediyi besleme fırsatı bulmuştum ama bu daha değişik birşey hocam
  • 09-08-2015, 23:51:13
    #12
    Anneleri niye reddetmiş acaba merak ettim. Yine de büyük iş yapıyorsunuz, 4 can kurtuluyor, tebrik ederim.
  • 10-08-2015, 00:08:44
    #13
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    odamda doğan kediyi besleme fırsatı bulmuştum ama bu daha değişik birşey hocam
    İkisi de başka bir güzel.

    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anneleri niye reddetmiş acaba merak ettim. Yine de büyük iş yapıyorsunuz, 4 can kurtuluyor, tebrik ederim.
    Şimdi benim 2 çift sultan papağanım var. Yan yana kafeslerde eşler bunlar. Aynı dönemde yumurtladılar ve aynı dönemde yavrular çıktı. Tam 9 yavru oldu. 5 yavru öldü. Ölüm nedeni ise (benim tahminim) eksik beslenme ve yemleri kırmadan yavrulara yedirme. Kursaklarında tane tane yemler gözüküyordu. 5. yavru da ölünce ve çiftlerden biri tekrar yumurta yapıp beslemeyi bırakınca ben duruma müdahale ettim ve baktım bu yavrular da ölecek. Son 4 yavruyu 4 gün önce ayırdım ve kendim bakmaya başladım. 3-4 saatte bir beslenmeleri gerekiyor.

    Bu işlemin güzel yanı bu yavruları besleyip büyüden insan olunca tamamen evcil oluyorlar.
  • 10-08-2015, 00:48:35
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Helal olsun abi sana.
  • 10-08-2015, 08:40:31
    #15
    alkislarlayasiyorumda meşhur olmuşun
  • 10-08-2015, 14:37:46
    #16
    sanki çok porsiyon veriyormussunuz gibi geldi.

    Güzel davranış anası babası hayırsız.
  • 10-08-2015, 14:39:08
    #17
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal olsun abi sana.
    Teşekkürler

    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanki çok porsiyon veriyormussunuz gibi geldi.

    Güzel davranış anası babası hayırsız.
    Beslerken kursaklarını kontrol etmek gerekiyor. Kursaklarını dolduruyorsun. Çok gibi geliyor ama 4-5 saat sonra kursak boşalmış oluyor.

    TurkGladio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alkislarlayasiyorumda meşhur olmuşun
    Ohaa şimdi gördüm ben de. Alkışlarlayaşıyorum'a girdim pat anasayfada )) Olay bak
  • 10-08-2015, 21:58:32
    #18
    Birgün kapı çaldı arkadaşım cebine 2 tane muhabbet kuşu yavrusu koymuş. Annesi öldü bakarmısın dedi kabul ettim bebe bisküvisi ile su veya süt hatırlamıyorum un haline getirince sulandırıyordum onunla besledim bi süre çok zevkli oluyor