• 19-08-2015, 22:10:55
    #55
    Dalton kardeşler

  • 20-10-2015, 13:21:18
    #56
    Konuyu açalı baya olmuş. Son durumda yavrulardan iki tanesi yaşamadı, iki tanesi büyüdü ve şu an yeni evlerinde mutlu mesut yaşıyorlar. Bu da yavrulardan birinin büyüme aşamasının özet videosu.

    Ayrıca bu güzel kuşlar hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak isterseniz sultan papağanı blog siteme göz atabilirsiniz.


    https://www.youtube.com/watch?v=HtX-zd7qWPQ
  • 20-10-2015, 13:28:05
    #57
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    misracomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açalı baya olmuş. Son durumda yavrulardan iki tanesi yaşamadı, iki tanesi büyüdü ve şu an yeni evlerinde mutlu mesut yaşıyorlar. Bu da yavrulardan birinin büyüme aşamasının özet videosu.

    Ayrıca bu güzel kuşlar hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak isterseniz sultan papağanı blog siteme göz atabilirsiniz.


    https://www.youtube.com/watch?v=HtX-zd7qWPQ


    MaşALLAH
  • 20-10-2015, 13:32:30
    #58
    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MaşALLAH
    Hocam da geldi Geçen sene sultanlar hakkında hiç bir şey bilmezken Serhat'ın kurduğu sultan papağanı forumundan öğrendiklerim sayesinde şu an bu yavruları sevebiliyorum.. İyi ki yapmışsın forumu. Teşekkürler.
  • 18-11-2015, 20:30:45
    #59
    Bir video daha paylaşmak istedim. Bunlarda babaları tarafından beslenen kasım ayı yavrularımız


    https://www.youtube.com/watch?v=icp48XVSMQk
  • 18-11-2015, 20:49:30
    #60
    3 aylık sultan papağını aldık yaklaşık 1 aydır bizde kuşu bi alıştıramadım çok korkuyor kaçıyor parmagıma almaya çalışıyorum çok kaçıyor ısırıyor :/ bunun alıştırma taktikleri yokmu bi evde uçup kafesini buluyor konuyor başkada birşey yapamıyor

    ilk geldigi gün (ısırmadı)
  • 18-11-2015, 22:13:44
    #61
    selcuksepetci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 aylık sultan papağını aldık yaklaşık 1 aydır bizde kuşu bi alıştıramadım çok korkuyor kaçıyor parmagıma almaya çalışıyorum çok kaçıyor ısırıyor :/ bunun alıştırma taktikleri yokmu bi evde uçup kafesini buluyor konuyor başkada birşey yapamıyor

    ilk geldigi gün (ısırmadı)
    Evcilleştirme ile ilgili elimden geldiğince, dilim döndüğünce bazı yöntemler yazmıştım. Aşağıdaki linkten bir göz atın isterseniz.

    https://www.sultanpapaganim.com/sult...tirme-yollari/

    Ama ne olursa olsun bu işin özü sabır. Ayrıca kuşunuz gerçekten 3 aylık mı? Petshopların çoğu öyle diyor ama çoğu zaman öyle çıkmıyor. 2-3 yaşında kuşları yavru diye satıyorlar. Yada daha önce başkasına satıp o kişinin psikopat ettiği kuşları geri aldıktan sonra, yeninden bir başkasına sattıkları çok oluyor. Ama ne olursa olsun sultanlar sosyal kuşlardır. Yani eğer size karşı korkusunu yenmesini sağlayıp, güven duyabilirse o zaman çok evcil olacaktır.
  • 18-11-2015, 22:38:02
    #62
    misracomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evcilleştirme ile ilgili elimden geldiğince, dilim döndüğünce bazı yöntemler yazmıştım. Aşağıdaki linkten bir göz atın isterseniz.

    https://www.sultanpapaganim.com/sult...tirme-yollari/

    Ama ne olursa olsun bu işin özü sabır. Ayrıca kuşunuz gerçekten 3 aylık mı? Petshopların çoğu öyle diyor ama çoğu zaman öyle çıkmıyor. 2-3 yaşında kuşları yavru diye satıyorlar. Yada daha önce başkasına satıp o kişinin psikopat ettiği kuşları geri aldıktan sonra, yeninden bir başkasına sattıkları çok oluyor. Ama ne olursa olsun sultanlar sosyal kuşlardır. Yani eğer size karşı korkusunu yenmesini sağlayıp, güven duyabilirse o zaman çok evcil olacaktır.
    petshopcu çok yakın olmasada biraz tanıdık bende tam emin değilim bayagı büyük gibi görünüyor. kuyrugu falan uzun siteyi inceliyorum teşekkürler hocam