3 aylık sultan papağını aldık yaklaşık 1 aydır bizde kuşu bi alıştıramadım çok korkuyor kaçıyor parmagıma almaya çalışıyorum çok kaçıyor ısırıyor :/ bunun alıştırma taktikleri yokmu bi evde uçup kafesini buluyor konuyor başkada birşey yapamıyor
ilk geldigi gün

(ısırmadı)