SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MaşALLAH
Hocam da geldi Geçen sene sultanlar hakkında hiç bir şey bilmezken Serhat'ın kurduğu sultan papağanı forumundan öğrendiklerim sayesinde şu an bu yavruları sevebiliyorum.. İyi ki yapmışsın forumu. Teşekkürler.