• 12-08-2015, 10:09:15
    #28
    2 sene önce benim sultan papağını da doğum yaparken öldü.
  • 12-08-2015, 12:11:31
    #29
    CengizYurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah razı olsun senden.
    beslemek için enjektör ihtiyacın olursa ücretsiz olarak istediğin kadar gönderebilirim sana. 5lik 10luk 20lik 50lik.
    Çok teşekkürler düşünmeniz yeter. Enjektör, besleme aparatı, mamaları vs hepsi var kerataların

    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 sene önce benim sultan papağını da doğum yaparken öldü.
    Yumurta tıkanması oluyor bazen ona sizin müdahale etmeniz gerekiyor ama bazen ne kadar uğraşsan da kurtaramıyorsun. Üzüldüm.

    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam harbiden ilk mesajda, kuşların gözüne neden bant çektin? Evlatlarını reddeden anne babaların dramı gibi olmuş
    Videoyu ilk facebook'ta paylaşmıştım, "Ne anne babalar var vay hainler" falan diye yorumlar geldi ben de espri olsun diye bant çektim gözlerine Yoksa anne ve babaları pek şekerdir. Mesela fısfıs ile banyo yapmaya bayılırlar.


    https://www.youtube.com/watch?v=bCWoj4Qxnas
  • 12-08-2015, 12:29:26
    #30
    Üyeliği durduruldu
    çok şirinler
  • 12-08-2015, 12:31:10
    #31
    Bursoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok şirinler
    Çok teşekkürler.

    Bir video daha ekleyeyim. Bu da mayıs ayında yumurtadan çıkan önceki yavruların 30 gün içerisinde nasıl büyüyüp yuvadan çıktıklarını gösteriyor.


    https://www.youtube.com/watch?v=VF229dcGFw4
  • 12-08-2015, 14:42:04
    #32
    @misracomtr; bizim bilgimiz olmadığı için veterinere götürdük burada kalsın dedi 2 gün kaldı 3. gün oldu haber yok aradık ki öldü dediler aramasak haber bile yoktu. Sonra otopsi yaptırdık iç kanamadan ölmüş. Mahkemeye verecektik o ara bir tanıdığımızı kaybettik kaldı öyle.

    Sonra öğrendik ki zeytin yağı kullanarak yavaş yavaş yumurta çevriliyormuş veterinerin kansızlığından öldü adam kuşlardan anlamıyormuş.


    Fısfıs ile suyu çok seviyorlar şuan evde yaşayan da bayılıyor. Yalnız kalmayı sevmiyor kanatlarını kanatıyor hep psikopat.
  • 12-08-2015, 16:36:42
    #33
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @misracomtr; bizim bilgimiz olmadığı için veterinere götürdük burada kalsın dedi 2 gün kaldı 3. gün oldu haber yok aradık ki öldü dediler aramasak haber bile yoktu. Sonra otopsi yaptırdık iç kanamadan ölmüş. Mahkemeye verecektik o ara bir tanıdığımızı kaybettik kaldı öyle.

    Sonra öğrendik ki zeytin yağı kullanarak yavaş yavaş yumurta çevriliyormuş veterinerin kansızlığından öldü adam kuşlardan anlamıyormuş.


    Fısfıs ile suyu çok seviyorlar şuan evde yaşayan da bayılıyor. Yalnız kalmayı sevmiyor kanatlarını kanatıyor hep psikopat.
    Çok üzüldüm. Evet kanatlıdan anlayan veteriner bulmak zor. O harbiden kansızmış. Anlamıyorsan söyle.. Aynen youtube'da yumurta sıkışması yaşayan kuşlarda nasıl çıkartılacağına dair videolar var. Neyse bunlar yaşanılan şeyler.
  • 12-08-2015, 17:36:07
    #34
    Çok güzel ve bir şey ama aynı zamanda çok hassas kendimde çok baktım muhabbet kuşu kanarya, bazen çok sıkıntı çıkabiliyor iyi ki fark etmişsiniz durumu bu yavrulara yazık olabilirdi. Mama olarak size önerebileceğim veresele laga handmix var . Ayrıca isterseniz evde bir adet tarif olması lazım onu da gönderebilirim size.
  • 12-08-2015, 17:42:37
    #35
    karen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel ve bir şey ama aynı zamanda çok hassas kendimde çok baktım muhabbet kuşu kanarya, bazen çok sıkıntı çıkabiliyor iyi ki fark etmişsiniz durumu bu yavrulara yazık olabilirdi. Mama olarak size önerebileceğim veresele laga handmix var . Ayrıca isterseniz evde bir adet tarif olması lazım onu da gönderebilirim size.
    veresele laga handmix'i bulamadım. İnternetten sipariş edecektim ama o kadar zamanım yoktu. Kendi yaptığım mamaya da güvenemeyince king elle besleme mamasını bulmuşken onu aldım. Şu an severek yiyorlar. Yaklaşık 1 haftadır ben besliyorum çok şükür bir sorun yok. İki yavruda tüy kapsülleri patlayıp tüyleri çıkmaya başladı
  • 12-08-2015, 17:48:05
    #36
    Bahsettiğiniz mamayı bilmediğim için yorum yapamayacağım. Ama kötü olsa almazdınız diye düşünüyorum. İnş. sorun olmadan devam eder sağlıklı olurlar belki böyle olması daha iyi oldu hayvanlar içinde bazen anneler çok fazla oturunca ayaklar çarpık olabiliyor.
    Hem ayrıca büyüdüklerinde size çok yakın olacaklardır o duygu çok güzel bir şey