Bahsettiğiniz mamayı bilmediğim için yorum yapamayacağım. Ama kötü olsa almazdınız diye düşünüyorum. İnş. sorun olmadan devam eder sağlıklı olurlar belki böyle olması daha iyi oldu hayvanlar içinde bazen anneler çok fazla oturunca ayaklar çarpık olabiliyor.
Hem ayrıca büyüdüklerinde size çok yakın olacaklardır o duygu çok güzel bir şey